۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
کد خبر: 527551

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برای حضور منشا در این تیم هیچ مشکلی وجود ندارد گفت: با او تفاهم کردیم و وی فصل آینده برای قرمزپوشان بازی خواهد کرد.

آخرین وضعیت منشا برای حضور در پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر طاهری پس از پیروزی ۴ بر۲ پرسپولیس برابر الوحده امارات افزود: قبل از هر صحبتی به تمام مردم ایران تبریک می گویم زیرا این بازیها جنبه ملی دارد و اعتقاد دارم همه ملت ایران از برد تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان خوشحال هستند.

وی تاکید کرد: امیدوارم با وحدت و همدلی که بوجود آمده است بتوانیم در دور بعد لخویا را در تهران و سپس در قطر شکست داده و به دور بعد صعود کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت گادوین منشا گفت: او بازیکن پرسپولیس است. ما با او به تفاهم رسیده ایم و هیچ مشکلی برای حضور در پرسپولیس ندارد و مطمئن باشید فصل آینده برای سرخپوشان بازی خواهد کرد. البته مشکلات کوچکی سر راه است که آن را هم به زودی حل خواهیم کرد و حضور او در تیم های دیگر صحت ندارد.

طاهری در پاسخ به این پرسش که مشکلات مالی پرسپولیس کی حل خواهد شد گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم مشکلات را حل کنیم تا بازیکنان با آرامش بیشتری مسیر موفقیت خود را ادامه دهند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا به دلیل مشکلات مالی است که نمی خواهید به رختکن رفته و با بازیکنان رودرو شوید گفت: شما تا بحال دیده اید که من بعد از بازی به رختکن بروم؟ ان شاالله به هتل خواهم رفت و این پیروزی را به آنان تبریک خواهم گفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دقایقی پیش با وزیر ورزش محترم صحبت کردم و ایشان این پیروزی خوب را به مجموعه پرسپولیس و مردم ایران تبریک گفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.