شهرکرد-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: امید است برنامه‌های دولت در راستای رفع مشکلاتی از جمله بیکاری، اشتغال و توسعه اقتصاد در کشور تداوم داشته باشد و با همکاری مردم برنامه‌ها به طور کامل اجرایی شوند.

امید است برنامه‌های دولت در راستای رفع مشکلات مردم تدوام داشته باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، گودرز امیری ظهر یکشنبه در آیین کلنگ‌زنی مسجد دانشگاه پیام‌نور شهرکرد با اشاره به حماسه سازی مردم در روز ۲۹ اردیبهشت گفت: امید است برنامه‌های دولت در راستای رفع مشکلاتی از جمله بیکاری، اشتغال و توسعه اقتصاد در کشور تداوم داشته باشد و با همکاری مردم برنامه‌ها به طور کامل اجرایی شوند.

وی افزود: چندین سال است که شعار سال به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است و در این راستا ستادهایی تشکیل شده که امید است با توان بیشتر و برنامه‌های مدون مشکلات اقتصادی و تولیدی موجود حل شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه با اشاره به اینکه ساخت بسیاری از مراکز مذهبی از توسط خیرین انجام شده است، افزود: ساخت مسجد، فرهنگ ارزشمندی است که باید این فرهنگ تقویت شود و از خیرین و مردم برای ساخت مکان‌های مذهبی و عبادی کمک گرفته شود.

امیری خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور از جمله دانشگاه‌های معتبر علمی در کشور است و خوشبختانه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی و بحث‌های اجرایی کمک‌های موثری را در راستای توسعه استان انجام داده‌اند.

وی در پایان با اشاره به اینکه می توان از کمک‌های مشاوره‌ای دانشجویان و کادر پژوهشی دانشگاه در راستای توسعه استان بهره‌مند شد، گفت: امیدواریم در آینده کمک‌های خوبی از طرف دولت به دانشگاه پیام‌نور شهرکرد صورت گیرد زیرا افراد این دانشگاه مورد وثوق دولتمردان و دستگاههای اجرایی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.