۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 532208

قدس: پلیس شهرستان تربت جام در اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح پاکسازی مناطق آلوده ۱۳ خرده فروش مواد افیونی و معتاد پرخطر را شناسایی و دستگیر کرد.

دستگیری ۱۳ خرده فروش و معتاد پرخطر

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در تشریح این خبر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر واحدهای عملیاتی، مرحله‌ای دیگر از طرح مبارزه با خرده فروشان مواد افیونی را در سطح شهرستان تربت جام به اجرا گذاشتند. سرهنگ محمد یزدانی افزود: در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده‌های انتظامی در قالب ۶ تیم به طور همزمان در عملیاتی ضربتی ضمن دستگیری هفت خرده فروش و ۶ معتاد پرخطر، مقدار ۱۶۱ گرم انواع مواد مخدر و ۵ دستگاه ترازو دیجیتالی کشف کردند.
وی گفت: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.
سرهنگ یزدانی با تشکر از همکاری شهروندان در ارائه گزارش به موقع خبری به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خاطرنشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکل پرونده راهی دادسرا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.