بجنورد- مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خراسان شمالی از برپایی اختتامیه جشنواره عکس ققنوس در بجنورد خبرداد.

جشنواره عکس ققنوس در بجنورد برگزار می شود
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، محمد کریمی مقدم با اشاره به برگزاری جشنواره استانی عکس ققنوس (مستند اجتماعی)، اظهار کرد: این جشنواره عکس با موضوعات حاشیه‌نشینی، اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی شهرها ازجمله متکدیان، کارتن‌خواب‌ها، و آسیب‌های اجتماعی کودکان شامل کودکان کار، کودکان خیابانی برگزار شده است.
وی افزود: آخرین مهلت دریافت آثار ۳۰ اردیبهشت‌ماه امسال بود که در این مدت درمجموع بیش از ۳۰۰ اثر از سوی دبیرخانه شورای خانه عکاسان حوزه هنری خراسان شمالی دریافت شد.
وی ادامه داد: آثار ارسالی به جشنواره از سوی هیئت داوران شامل ساسان مؤیدی، داوود عامری و داریوش اورانوس بخت داوری شده و در مراسم اختتامیه از صاحبان آثار برتر با اهدای لوح سپاس، تندیس جشنواره و هدیه نقدی تجلیل می‌شود.
کریمی مقدم خاطرنشان کرد: همچنین پیش از برگزاری آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی عکس ققنوس، روز چهارشنبه سوم خرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ورک‌شاپ جشنواره با عنوان «بررسی عکس‌های دفاع مقدس و عکاسی مستند اجتماعی خیابانی» با حضور عکاسان کشوری و استانی و داوران جشنواره برگزار می‌شود.
وی یادآورشد:این جشنواره به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان  با همکاری اداره کل امور اجتماعی استانداری در حال برگزاری است که مراسم اختتامیه آن هم پنج‌شنبه، چهارم خردادماه امسال برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.