بروجرد- شهردار بروجرد بارأی اعضای شورای شهر برکنار و سرپرست جدید شهرداری معرفی شد.

شهردار بروجرد از کار برکنار شد

به گزارش قدس آنلاین،  صبح شنبه پس از کش‌وقوس‌های فراوان در برکناری شهردار بروجرد چندمین جلسه استیضاح منوچهر یوسفی به‌دوراز حضور خبرنگاران برگزار شد تا این بار شورای چهارم در آخرین تلاش‌های خود شهردار این شهر را که خود بانی انتخابش از ابتدای این دوره از شورا شده بودند برکنار کنند.

در این جلسه استیضاح که با حضور ۱۳ عضو شورای شهر برگزار شد منوچهر یوسفی شهردار بروجرد بار دیگر به سؤالات اعضای شورا پاسخ داد و با قانع نشدن اعضا و پس از رأی‌گیری با ۱۱ رأی مخالف، یک رأی موافق و یک رأی ممتنع عزل شد تا مهر تائید بر بی‌کفایتی شهردار این بار بارنگ و لعاب بیشتری پای کارنامه‌اش بخورد.

اما ظاهراً اعضای شورا فرد خاصی را برای تصدی کرسی شهرداری بروجرد که همواره متزلزل و دستخوش تحولات فراوان بوده است در این جلسه نتوانستند معرفی کنند تا غلام عباس یاراحمدی کارمند شهرداری بروجرد و شهردار سابق شهرهای ازنا، الیگودرز و مناطق بروجرد با ۱۳ رأی موافق به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری منصوب شود. 

حالا دست‌پخت شورای چهارم در آخرین ماه‌های حیات خود بار دیگر برای شهروندان جلوه‌نمایی می‌کند و باید منتظر بود و دید که تکلیف شهردار واقعی بروجرد را شورای پنجم چگونه مشخص می‌شود.

یوسفی از ابتدای شروع به کار دوره چهارم شورای اسلامی ، شهردار بروجرد بود.

بروجرد با داشتن بیش از ۳۵۰ هزار جمعیت و یک هزارو ۶۰۶ کیلومتر مربع مساحت در شمال لرستان واقع شده و دومین شهرستان پرجمعیت استان محسوب می شود.

منبع: خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.