ایجادعدالت اجتماعی و توانمندسازی اقشار مستضعف از اهداف نهضت امام خمینی بود تا همه گروها بخصوص فقرا و ضعیفان هم بتوانند از امکانات جامعه برخوردار شوند.

ایجاد عدالت اجتماعی و توانمندسازی اقشار مستضعف از اهداف نهضت امام خمینی بود

اختصاصی قدس آنلاین - مسعود رضایی پژوهشگر تاریخ معاصر ایران  در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی "قدس آنلاین" اظهار کرد: توجه به همه اقشار جامعه بخصوص قشر فقیر و مستضعف جامعه از آموزه های دینی و اسلامی است چون این گروه از امکانات کمتری برخوردار هستند باید توجه بیشتری به آنان شود.
وی افزود: در جامعه نباید به گونه ای عمل شود تا صاحبان ثروت و قدرت ضعیف شوند بلکه باید طوری عمل شود که اقشار مستضعف و ضعیف جامعه با امکانات لازم بتوانند به سطح مطلوب برسند.
 رضایی خاطر نشان کرد: ایجادعدالت اجتماعی و توانمندسازی اقشار مستضعف از اهداف نهضت امام خمینی بود تا همه گروها بخصوص فقرا و ضعیفان هم بتوانند از امکانات جامعه برخوردار شوند.
 مسعود رضایی پژوهشگر تاریخ معاصر ایران در پایان گفت: امام خمینی (ره) همیشه می فرمودند که صاحبان اصلی انقلاب مستضعفان و پابرهنگان هستند چرا که این قشر بیشترین نقش را در پیروزی انقلاب و برپایی نهضت امام راحل و به ثمر رساندن آن را داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.