​ایلام- مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: تأمین آب سالم و بهداشتی برای شهروندان، در تمامی شهرستان ها در اولویت کاری آبفای استان قرار دارد.

تأمین آب سالم اولویت آبفای ایلام است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب داراب بیرنوندی اظهارداشت: یکی از هدف هایی که در تمام شهرستان های استان و شهرستان چرداول بدنبال آن هستیم تأمین آب سالم و بهداشتی و جلوگیری از هدر رفت آب و اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده و قدیمی آبرسانی است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از  شبکه آب فرسوده شهرستان چرداول اصلاح و بازسازی گردیده است، افزود: علاوه بر اصلاح شبکه آبرسانی به منظور برای تامین آب شرب این شهرها پروژهای آبرسانی نیز در حال اجرا هستند که برای اینکه در زمان مقرر به بهره برداری برسند نیازمند تزریق به موقع اعتبارات هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان ساخت: امیدواریم با همکاری فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان مشکلات طرح های آب و فاضلاب چرداول برطرف شود.

فرماندار شهرستان چرداول نیز در جریان این بازدید گفت: امروز مهمترین اولویت دولت، خدمات رسانی مطلوب، به آحاد مردم است.

مراد یگانه با بیان اینکه همه مسئولین باید به تبعیت از رئیس جمهور محترم در تحقق این امر تلاش نمایند، اظهارداشت: با توجه به رشد منطقه، قطعا نیازمند سرمایه گذاری زیادی در بخش ایجاد شبکه های جدید آب و همچنین ترمیم شبکه های فرسوده می باشیم که ما هم در اعتبارات به این امر نگاه ویژه داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.