روز گذشته چند تروریست کوردل به خیال خام خود قصد داشتند که با خرابکاری و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، امنیت ملی کشور را خدشه دار کنند، اما ندانستند که آنجا گورستانشان خواهد شد.

اینجا ایران است سرزمین ما!

​ایلام، وحید صدر: حمله ناجوانمردانه چند تروریست به مرقد مطهر امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی از سوی داعشیانی که برای خرابکاری تطمیع شده بودند، درسی داشت هم برای ما و هم برای این مزدوران.

اول آنکه ما ایرانیان می دانیم که بدخواهان از هر وسیله ای برای ضربه زدن به این خاک و میهن استفاده می کنند و قصد خرابکاری و ایجاد تفرقه بین مردم را دارند، بنابراین بایستی همگان دست در دست هم از تمامیت ارضی کشور عزیزمان تا آخرین قطره خون در کنار رهبری و دولت، دفاع کنیم.

دوم؛ مزدوران و تروریستها بدانند ایران، سوریه و عراق نیست که بتوان با چند حمله کور و ناجوانمردانه امنیت این کشور را به خطر بیاندازند، چرا که ما ایرانیان از دیرباز در مقابل دشمن متحد می شویم و تا پای جان از خاک خود دفاع می کنیم همچنان که می بینیم و هر ساله در ایام مختلف همچون روز قدس، روز ۲۲ بهمن و ... به حضور میلیونی به جهانیان اعلام می کنیم که ایران و ایرانی در دفاع از خاک خود با هیچ کسی تعارف ندارد.

نکته سوم اینکه همانطور که مقام معظم رهبری روز گذشته در جمع دانشجویان فرمودند که «این ترقه بازی ها تأثیری در اراده ملت ایران ندارد» بدخواهان ایران مطمئن باشند که این قبیل کارهای بزدلانه تنها احساسات میلیون ها ایرانی را جریحه دار کرده و مردم ایران اجازه نخواهند داد که کشورهای بیگانه برای آنها تصمیم بگیرند و یا نگاهی خبیثانه به این مرزو بوم بیاندازند.

امروز تنها خانواده ۱۲ شهید حملات تروریستی تهران عزادار نیست! بلکه تمام کشور ایران عزادار از دست دادن عزیزان خود است، عزیزانی که بیگناه و بدست تروریست های کوردلی به شهادت رسیدند که در بین مردم ایران جایگاهی نداشته و ندارند. امروز سراسر ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب همدرد خانواده ۱۲ شهید دیروز است، شهدایی بی دفاع و بی اسلحه که شاید اگر کوچکترین سلاحی در دست داشتند اجازه خودنمایی به مزدوران وطن فروش را نمی دادند.

آنچه که از حوادث دیروز تهران به خوبی دیده می شد این است که دشمنانی که از اتحاد ملت ایران در پای صندوق های رأی در روز ۲۹ اردیبهشت به ستوه آمده بودند، خواستند که با این کار به ایران و نظام اسلامی آن ضربه بزنند و ردپای این حادثه ناجوانمردانه را می توان در سفر ترامپ به خاورمیانه و رقص شمشیرش با آل سعود دید. آل سعودی که امروز از اهرم سرمایه نفتی خود برای ایجاد تفرقه بین جامعه اسلامی استفاده می کند و دلارهای نفتی و درآمدهای حاصل از حج را به خرید تسلیحات نظامی از آمریکا کرده و در کشورهای اسلامی بر سر مسلمانان آوار می کند.

جنگ های داخلی در کشورهای مسلمان همچون سوریه، بحرین، لیبی، یمن و ... حاصل دخالت های نابجای آل سعود در این کشورها و حمایت عربستان از گروه های تروریستی است و با خیال خام و کودکانه خود قصد داشتند که با این گونه حرکات تروریستی امنیت کشور را خدشه دار کنند. اما ایران دیگر کشورهای عربی نیست و ساعاتی بعد از این حادثه مقام معظم رهبری با خیل عظیمی از دانشجویان و در فضایی کاملاً امن و آرام گفتگو می کند و آحاد جامعه حتی در نزدیکترین نقاط به محل حادثه زندگی روزمره خود را ادامه می دهند و ترسی و باکی از این کوردلان نداشته و ندارند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که هر چند اختلاف سلیقه هایی در کشور وجود داشته و دارد و رقابت بین گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی وجود دارد، اما هیچ فرد ایرانی اعم از مسلمان، شیعه، سنی، مسیحی و دیگر اقلیت های دینی و فارس، ترک، کرد و بلوچ و ... در هنگامی که صحبت از امنیت ملی و حفظ تمامیت ارضی کشور به میان آید با هیچ کس شوخی ندارد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.