مهاجم تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در حالی که باشگاه پرسپولیس خواهان وی بود و مهدی طارمی هم پیگیر این انتقال بود، در نهایت استقلال را انتخاب کرد.

تماس طارمی با قائدی برای استقلالی نشدن/ ترس از سکونشینی عامل رد پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، مهدی قائدی از جمله بازیکنان جوان فوتبال ایران است که با درخشش در تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر، توجه تیم های بزرگ لیگ برتری را به خود جلب کرد. قائدی که در تیم جوانان ایران هم عملکرد خوبی داشت، از مدتها پیش مدنظر پرسپولیس قرار گرفت ولی در نهایت به تیم استقلال پیوست تا شاگرد علیرضا منصوریان شود.

این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از اتمام لیگ برتر واسطه هایی را برای مذاکره با قائدی و ارائه پیشنهاد خود به این بازیکن برگزیدند و در شرایطی که این بازیکن دو سال دیگر با ایرانجوان قرارداد داشت، به دنبال جذب وی رفتند.

پیشنهاد پرسپولیس در حالی جدی تر شد که مهدی طارمی مهاجم بوشهری پرسپولیس هم به شدت پیگیر حضور همشهری خود در جمع سرخپوشان بود و این موضوع را دنبال می کرد.

در کنار پرسپولیس، مذاکرات باشگاه استقلال هم با این بازیکن جلو می رفت تا در نهایت استقلال روز پنجشنبه با حضور نماینده این باشگاه در بوشهر، قرارداد قائدی را با پرداخت 400 میلیون تومان رضایتنامه به ایرانجوان، امضا کرد.

نکته جالب اینجاست که مهدی طارمی روز پنجشنبه و همزمان با حضور استقلالی ها در باشگاه ایرانجوان، با قائدی تماس می گیرد تا وی را از حضور در استقلال منصرف کند. طارمی در این تماس ااز قائدی می خواهد عجولانه تصمیم نگیرد و به پرسپولیس بیاید.

با این حال، قائدی اعلام می کند که از دچارشدن به سرنوشت کرملاچعب در پرسپولیس نگران است و نمی خواهد در صورت حضور در تیم برانکو، سکونشین و نیمکت نشین شود. قائدی همچنین می گوید «ته دلش» استقلالی است و باتوجه به حضور استقلالی ها در بوشهر، بهتر است به این تیم برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.