​ایلام- با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، مسئولان محلی و مردم کلنگ احداث مراکز بهداشتی درمانی شهر توحید و دهستان پیاز آباد هلیلان از توابع شهرستان چرداول بر زمین زده شد.

کلنگ احداث دو مراکز بهداشتی درمانی در چرداول به زمین زده شد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این آئین با بیان اینکه این مراکز در زمین های جداگانه ای به مساحت ۵۶۰ متر مربع احداث خواهند شد، گفت: با احداث و بهره برداری از این مراکز بهداشتی و درمانی، دسترسی مردم به خدمات در بخش سلامت را تسهیل خواهد نمود و امید است که با افتتاح این مراکز بتوانیم سطح انتظارات مردم را برآورده کنیم.

دکتر علی دل پیشه با اشاره به اینکه برای احداث این مراکز بهداشتی درمانی بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه هزینه خواهد شد، اظهارداشت: احداث این مراکز به عنوان یک خدمت ماندگار از سوی دولت تدبیر و امید و وزارت بهداشت به مردم و ساکنان این مناطق تقدیم خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به افتتاح مراکز بهداشتی درمانی شهر توحید و دهستان پیاز آباد هلیلان، خاطرنشان ساخت: در این مراکز در بخش های مختلف بهداشت و درمان به مردم این منطقه خدمات دهی خواهد شد و با ارتقاء این خدمات سطح سلامت مردم ساکن این منطقه نیز نسبت به گذشته افزایش پیدا خواهد کرد.

دکتر علی دل پیشه با قدردانی از تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در اجرای طرح موفقیت آمیز نظام سلامت، بیان داشت: بهره‌مندی بیشتر از سلامتی و دسترسی آسان مردم به حوزه بهداشت و درمان یکی از اهداف این طرح بوده که خوشبختانه با رضایت مندی بالای مردم محقق شده است.

منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.