سنندج – رئیس کل دادگستری استان کردستان از دستگیری شش عامل مرتبط با حادثه تروریستی تهران در این استان خبر داد.

دستگیری ۶ عامل مرتبط با حادثه تروریستی تهران در کردستان

   به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کردستان، علی اکبر گروسی در این خصوص گفت: با رصد دقیق اطلاعاتی و امنیتی مأموران، ۶۶ نفر از افرادی که ارتباط قطعی با عوامل حادثه تروریستی روز چهارشنبه تهران داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این اقدام نیروهای امنیتی، گفت: این افراد در حال حاضر در بازداشت بوده و تعدادی نیز در این زمینه شناسایی و تحت تعقیب قرار دارند و به زودی دستگیر خواهند شد.

رئیس کل دادگستری کردستان به واکنش مردم و علمای این استان در خصوص حادثه تروریستی تهران اشاره کرد و افزود: علما و مردم استان کردستان از وقوع حادثه تروریستی در تهران بسیار آزرده خاطر شده و بیش از پیش در جهت شناسایی این مزدوران همکاری می‌کنند.

وی بیان کرد: میزان همکاری مردم کردستان در این بخش قابل تقدیر است بخصوص مردم شهرهای مرزی در این خصوص همکاری بسیار خوبی با مأموران دارند.

گروسی با اشاره به رصد تحرکات ضد انقلاب و تکفیری ها در استان کردستان، گفت: بحمدالله با تلاش شبانه روزی ماموران امنیتی فضای امن و ایمنی در استان کردستان حاکم است و هرگونه تحرکی توسط ماموران رصد و پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.