قزوین- مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بیش از ۱۱۰ مجوز اشتغال به کار در روستاها برای مهندسان قزوینی صادر شده است.

ارتقای کیفیت ساخت و ساز در روستاها/ مجوز اشتغال در روستاها برای مهندسان قزوینی صادر شد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود حق‌لطفی با اشاره با امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان نظام مهندسی اظهار داشت: با اجرای این تفاهم‌نامه، ضمن ایجاد اشتغال برای مهندسان متخصص، شاهد تعمیم و گسترش طرح نظام فنی روستایی و در پی آن ارتقای کیفیت ساخت و ساز در روستاهای استان هستیم.

وی افزود: اجرای این تفاهم‌نامه کمک بسیاری به اجرای مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازهای روستاها می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان این مطلب که این تفاهم‌نامه با هدف حمایت از مردم ساکن در روستا و همچنین بهره‌برداری مناسب‌تر از سرمایه‌های صرف شده در حوزه ساخت و ساز روستایی است، تصریح کرد: کنترل و نظارت درست بر اجرای مقررات ملی ساختمان علاوه بر ایجاد ایمنی، بهداشت، آسایش و بهره‌وری مناسب از انرژی، خود سبب حفظ ساختمان‌ها به عنوان سرمایه ملی در زمان وقوع حوادث طبیعی از جمله زلزله است.

حق‌لطفی یادآور شد: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، ضرورت دارد که از تمام ظرفیت‌های استان برای ایجاد فضای اشتغال مناسب و البته تخصصی برای واجدان شرایط ایجاد شود.

این مسؤول با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ مجوز اشتغال به کار در روستاها برای مهندسان قزوینی صادر شده است، اضافه کرد: از اساسی‌ترین اهداف در اجرای این تفاهم‌نامه سه‌جانبه، احداث ساختمان‌های با کیفیت مناسب با صرف هزینه‌های بهینه در روستاهای استان قزوین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.