دوربین های دوگانه ایزوسل قادر به اندازه گیری عمق تصویر هستند.

اندازه‌گیری عمق تصویر با دوربین دوگانه

به گزارش قدس آنلاین، کمپانی سامسونگ اخیرا از چهار زیربرند جدید سنسورهای دوربین ایزوسل رونمایی کرده که این زیربرند ها عبارتند از؛ ایزوسل برایت، ایزوسل دوآل، ایزوسل فست و ایزوسل اسلیم. پیش بینی میشود این شرکت دوربین دوگانه را در گلکسی نوت ۸ معرفی کند. سامسونگ چند ویژگی از سنسور دوربین ایزوسل دوگانه را در نمایشگاه MWC شانگهای ارایه کرد. حالا تعدادی از قابلیت های جدید این دوربین ها در اسناد رسمی شرکت سامسونگ اضافه شده است.

یک سند برای نشان دادن تکنولوژی آینده سامسونگ و برنامه هایی برای سرمایه گذاران و سهامداران تشکیل شده که در آن به سنجش عمق، بزرگ نمایی و بهبود تصاویر در شرایط نور کم اشاره می کند. گفته می شود که  سنسورهای ایزوسل قادر به استفاده از این ویژگی ها هستند و ممکن است برخی از این ویژگی ها را در گوشی گلکسی نوت ۸ ببینیم. سنسور تشخیص عمق حالتی محو در پس زمینه ی عکس را در تصاویر به ما ارایه می دهد. شایعات می گوید، گلکسی نوت ۸ دارای یک دوربین دوگانه ی ۱۲ و۱۳ مگاپیکسلی است که قابلیت بزرگ نمایی ۳ برابری را به ما می دهد.

کمپانی سامسونگ از هر دو سنسور دوربین شرکت سونی و ایزوسل در گوشی های رده بالای خود استفاده می کند، اما باید دید آیا سامسونگ فقط در گلکسی نوت ۸ از سنسور های دوگانه ایزوسل خود استفاده خواهد کرد. انتظار می رود گوشی گلکسی نوت ۸ در ماه آگوست رونمایی و در سپتامبر پیش از آیفون ۷ اس و آیفون ۸ عرضه شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.