زنجان- معاون آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ۶۳۰ کلاس نیازمند مقاوم‌سازی است، گفت ۲ هزار و ۲۲۸ کلاس درس تا پایان سال ۹۵ هوشمند شدند که یک هزار و ۵۰ آموزشگاه را شامل می‌شود.

۵۱۹ آموزشگاه تخریبی در استان زنجان وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، یعقوبعلی عبادی با اشاره به هوشمندسازی کلاس‌های درس اظهار داشت: در دوره‌های تحصیلی ابتدایی ۵۷۱ آموزشگاه و یک هزارو ۸۴ کلاس هوشمند داریم. در دوره اول متوسطه ۲۵۷ آموزشگاه شامل ۵۳۲ کلاس و در دوره دوم متوسطه ۲۲۲ آموزشگاه و ۶۱۷ کلاس در سطح استان زنجان هوشمند سازی شده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۵، ۲ هزار و ۲۲۸ کلاس در یک هزار و ۵۰ آموزشگاه استان زنجان از تجهیزات هوشمند برخوردار شدند، بیان کرد: امسال هم براساس میزان اعتبارات اقداماتی برای افزایش هوشمندسازی ایجاد می‌شود.

وی در مورد وضعیت ساختمان‌های مدارس عنوان کرد: ۲۶ درصد از مدارس استان نیاز به مقاوم‌سازی دارند و حدود ۱۶۹ آموزشگاه غیرآموزشی تخریبی و ۳۵۰ آموزشگاه آموزشی تخریبی هستند.

عبادی تعداد مدارس نیاز به مقاوم‌سازی را ۶۳۰ باب برشمرد و گفت: تلاش ما بر این است که همه مدارس استان هوشمند و نوسازی شوند که این‌ها را براساس اولویت و به تفکیک مناطق به اداره کل نوسازی مدارس اعلام کردیم و آن‌ها براساس اعتبارات اولویت را تعیین و به تجهیز و نوسازی می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی و جزئی برای آماده‌سازی مدارس در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: به دلیل اینکه تخصیص اعتبارات مرحله‌ای انجام می‌شود، اقدامات نیز در این راستا به تحقق می‌پیوندد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.