خرم آباد- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: ۱۲طرح از دانش آموزان لرستان به مرحله کشوری نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی راه یافته است.

راهیابی ۱۲طرح از دانش آموزان لرستان به مرحله کشوری نوزدهمین  جشنواره جوان خوارزمی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد حسین اردشیر در حاشیه بازدید از داوری مرحله استانی این جشنواره درجمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت: ۲۱۲طرح پژوهشی در ۱۵ گروه تخصصی شامل علوم زیستی و پزشکی ، زبان و ادبیات فارسی، برق و الکترونیک ، عمران و معماری، نانو تکنولوژی ، علوم اجتماعی، فیزیک و نجوم، علوم اسلامی، مکاترونیک، کشاورزی، کامپیوتر، مکانیک، ریاضی، شیمی و هنربه دبیرخانه استانی جشنواره رسید که پس از ۱۰روز داوری ۱۲طرح به عنوان طرح های منتخب به مرحله کشوری معرفی شدند .

وی به این نکته تاکید کرد که جشنواره جوان خوارزمی مختص دانش آموزان دوره دوم متوسطه و افزود: ۱۵طرح برگزیده با حضور دانش آموزان و داوران استانی طی یک روز به صورت حضوری دفاع و فیلمبرداری خواهند شد و برای ارسال به مرحله کشوری که آذر ماه سال تحصیلی آینده برگزار خواهد شد معرفی می شوند .

اردشیر در ادامه تاکید کرد: امتیازات برگزیدگان نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی دریافت تندیس و لوح تقدیر، استفاده از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و استفاده از تسهیلات ورود به مراکز آموزش عالی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.