دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بااشاره به اینکه برخی مشکلات کشور به دلیل ناکارآمدی مدیریتی پدید آمده است گفت: همه این مشکلات قابل حل است؛ به شرط این که به جوانان معجزه آفرین میدان عمل داده شود.

به گزارش قدس آنلاین، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش بسیج دانش آموزی که با عنوان «یاوران ولایت» در اردوگاه شهید کاوه مشهد مقدس برگزار شد، از نقش آفرینی جوانان درتاریخ ایران و انقلاب اسلامی به عنوان معجزه یاد کرد و گفت: پیروزی‌های ملت ایران در طول تاریخ و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تکیه بر حضور و مشارکت جوانان انقلابی و متعهد ایران صورت گرفته است.

استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) با ذکر این نکته که امروز نیز اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور حل شود، باید به جوانان میدان داده شود، گفت: جوانان امروز ایران می توانند با معجزه آفرینی ملت ایران را در این مقطع کمک کنند و شرط تحقق آن به سه عامل باز می گردد؛ نخست اینکه جوانان ما خود را باور کنند و از بی تفاوتی بیرون بیاییند و احساس مسوولیت خود را نمایان سازند. دوم آن که مسئولان کشور، جوانان با هوش و غیرتمند ایران را باور کنند و به آنها میدان و عرصه فعالیت بدهند و ثالثا مربیان و مدیران با تجربه ازسوی جوانان و با حمایت مسوولان این جریان و حرکت را به دست بگیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه برخی مشکلات کشور که برخی از آنها به دلیل ناکارآمدی مدیریتی پدید آمده است، ادامه داد: مشکلات کشور بسیار ولی همه این مشکلات قابل حل است؛ به شرط این که به جوانان معجزه آفرین میدان عمل داده شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.