بازیکن تیم استقلال گفت: محبت هواداران استقلال باعث می‌شود تا مسئولیت من در این فصل بیشتر شده و برای موفقیت و سربلندی تیمم بیشتر تلاش کنم.

جباری: نمی خواهم به حاشیه های گذشته بپردازم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی جباری بعد  از ثبت قراردادش با استقلال در هیات فوتبال استان تهران، در خصوص شرایطش گفت: در حال حاضر در اوج سلامتی هستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا در این فصل با استقلال به موفقیت برسم. ما در این فصل بدنسازی خوبی داشتیم و به طور کلی دوران آمادگی تیم خیلی خوب سپری شد. در کنار بدنسازی، بازی های تدارکاتی مناسبی داشتیم و به خواسته های خود از این بازی ها رسیدیم.

هافبک با تجربه آبی پوشان بیان داشت: قبل از پیوستنم به استقلال و حتی بعد از قراردادی که بستم یکسری حاشیه‌ها برای من درست شد و شایعاتی در خصوص من طرح شد که من در مقابل همه آنها سکوت کردم و پاسخی ندادم. الان هم واقعا قصد مصاحبه نداشتم و ندارم و تنها به احترام شما که به هیات فوتبال آمدید صحبت کردم. در مورد این حاشیه‌ها صحبت نمی‌کنم و در مقابل آنها فقط به تلاشم در تمرینات اضافه می‌کنم.

وی در خصوص هدفگذاری استقلال در فصل جدید اظهار داشت: این تیم در فصل گذشته و به خصوص در نیم فصل دوم هم نتایج خوبی گرفت اما در فصل جدید اراده و عزم قهرمان شدن در همه ارکان استقلال به چشم می خورد. ما بازیکنان جوان و با تجربه‌ای در همه پست‌ها داریم و به قول معروف جنس استقلال برای قهرمانی جور است. امیدوارم فصل جدید با قهرمانی تیم استقلال به پایان برسد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.