خرم آباد- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با وجود ایجاد ۴۴ هزار و ۵۰۰ شغل برای فرزندان خانواده‌های شهدا و ایثارگر، هم اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ هزار فرد بیکار در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وجود دارد.

۵۰ هزار بیکار در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وجود دارد

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاحیه شرکت مرغ ماهان خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید ۶۷ هزار جویای کار در بین خانواده‌های شهدا و ایثارگران وجود داشت که ۴۴ هزار و ۵۰۰ شغل برای فرزندان خانواده‌های شهدا و ایثارگر ایجاد شد.

حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: ۲۵ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به جویندگان کار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دولت تدبیر و امید ارائه شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با وجود ایجاد ۴۴ هزار و ۵۰۰ شغل برای فرزندان خانواده‌های شهدا و ایثارگر، هم اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ هزار فرد بیکار در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران وجود دارد.

در ادامه استاندار لرستان با ابراز خرسندی از احیای ظرفیت های راکد استان، اعلام کرد: ۳۶۷ میلیارد تومان توسط سازمان اقتصادی کوثر در لرستان سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: مهمترین سازوکار تولید و اشتغال سرمایه گذاری بوده و امنیت سرمایه گذاری در تمامی مناطق لرستان تضمین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.