خرم آباد- استاندار لرستان گفت: در برنامه ششم کشور مصوب شده ۹۷۰ هزار شغل باید ایجاد شود که سهم لرستان ۲۰ هزار شغل می باشد و برای تحقق این امر نیازمند به شش هزار و چهارصدونه میلیارد تومان سرمایه گذاری هستیم.

 استان در سال جاری نیازمند به ایجاد ۲۵هزار شغل است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هوشنگ بازوند شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: برای ایجاد این ۲۰هزار شغل اعتبارات دولتی کافی نیست و باید از طریق جذب سرمایدار در بخش خصوصی وارد عمل شویم.

وی افزود: باید موانع را بر سر راه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی برداشته شود، متاسفانه در برخی دستگاهای اجرای مقاومت‌های در این خصوص مشاهده میشود.

استاندار در رابطه با مقاومت برخی مدیران در مقابل اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: برخی ها با سیاه نمایی فضای استان را تنگ و تاریک نشان می دهند، که این کارشان مانع در امر اقتصاد مقاومتی می شوند.

بازوند در رابطه به مدیران اجرایی تاکید کرد: برای سرمایه گذاری به مدیران ریسک پذیر نیازمندیم، ما از عملکرد نظام مدیریتی مدیران آگاه هستیم، برخی مدیران نه تنها ریسک پذیر نیستند بلکه موانعی را بر سر راه اقتصاد مقاومتی ایجاد می کنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی با شعار دادن محقق نخواهد شد، اذعان داشت: اشتغال فقط با جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی محقق خواهد شد، ما مسئولین در مقابل بیکاری جوانان مسئولیت داریم و باید جوابگو باشیم.

بازوند تصریح کرد:برخی از ظرفیت ها استان در طی سه سال اخیر مجوزشان صادر نشدن تعطیل می باشند؛ بالاخره به ما بگوئید تا کی این صنایع باید تعطیل باشند؟

وی اضافه کرد: مدیرانی که در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی توسعه گر نباشند در حوزه مدیریتی نخواهند ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.