اردبیل- معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل گفت: ۶ شهریور ماه امسال ۴ شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی وارد اردبیل می‌شود.

اردبیل میزبان ۴ شهید گمنام می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار شکر عبدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: ۶ شهریور ماه ۴ شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی با استقبال رسمی مردم ولایی استان وارد فرودگاه اردبیل می‌شود و هفتم شهریور ماه مصادف با شهادت امام محمدباقر(ع) پیکر مطهر این شهدا از مقابل مصلی اردبیل تشییع می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: مهم‌ترین هدفی که ما به دنبال آن هستیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین همگان و به ویژه نسل جوان است چرا که عظمت و بزرگی شهدای والامقام ستودنی و فراموش‌نشدنی است و باید همیشه مورد توجه واقع شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل گفت: میزبانی از شهدای گمنام برای ما یک توفیق و افتخار بسیار بزرگ محسوب می‌شود که امیدواریم  با استقبال عظیم و گرم مردم حال و هوای معنوی خاصی را به مراسم استقبال از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ببخشیم و شاهد برگزاری یک مراسم باشکوه و خور شان شهدا باشیم.

عبدی بیان کرد: همکاری و مشارکت همه‌جانبه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه امری لازم و ضروری است و امیدواریم با تمهیدات و هماهنگی‌های اندیشیده شده بتوانیم بهترین مراسم میزبانی را در استان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی‌های بعدی در ارتباط با ساعت استقبال رسمی در فرودگاه و تشییع شهدای گمنام اعلام می‌شود و پس از تشییع پیکر دو شهید به بخش مرادلو واقع در جاده مغان و از توابع مشگین‌شهر و دو شهید دیگر به هیر منتقل شده و در آن دو محل خاکسپاری می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.