تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابتهای جام قهرمانان بزرگ برابر ژاپن به پیروزی ۳ بر یک دست پیدا کرد تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار امیدهای خود را برای رفتن روی سکو زنده نگه دارد.

پیروزی تیم ملی ایران مقابل ژاپن/ شاگردان کولاکوویچ در یک قدمی سکوی جهانی

به گزارش قدس آنلاین، تیم های ملی والیبال ژاپن و ایران عصر روز شنبه در ادامه رقابتهای جام قهرمانان بزرگ که به میزبانی ژاپن در جریان است به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم ایران پیروزی ۳ بر یک را برابر میزبان رقم زد.

تیم ایران در شروع بازی با ترکیب میلاد عبادی پور، سامان فائزی، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی، امیر غفور و مصطفی حیدری (لیبرو) برابر ژاپن قرار گرفت.

ست نخست این بازی بر خلاف انتظار با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به ژاپن واگذار کرد. میزبان که از حمایت تماشاگران برخوردار بود با دریافت های خوبی که داشت روی به کارهای ترکیبی آورد و توانست با دوبله کاری ها از اواسط این ست امتیازات خوبی را اندوخته کند و برتری خود را رقم بزند.

در ست دوم تیم ایران به خود آمد. بازیکنان کشورمان سرویس های هدفمند را در دستور کار قرار دادند و از این طریق بازیکنان سرعتی میزبان را تا حدی از کار انداختند. ژاپنی ها در توپ های بلند نتوانستند به خوبی از مدافعان میانی تیم کشورمان عبور کنند و نتیجه را ۲۵ بر ۲۱ واگذار کردند.

تیم ایران این روند را در ست سوم ادامه داد و تیم ژاپن را بدنبال خود کشید. ژاپنی ها هر چه تلاش کردند اسیر مدافعان حریف ایران شدند. شاگردان کولاکوویچ همچنین در توپ های برگشتی و دفاع عقب زمین عالی کار کردند و در نهایت این ست را هم ۲۵ بر ۲۰ بردند.

ژاپن در ست چهارم نیز تلاش زیادی کرد تا شرایط را تغییر دهد اما زور این تیم به بازیکنان کشورمان نمی رسید. تیم ایران که از ابتدا چند امتیاز برتری را ثبت کرده بود در ادامه ۲۰ بر ۱۳ از ژاپن پیش افتاد و اختلاف زیادی ایجاد کرد. این ست در نهایت با پیروزی ۲۵ بر ۱۴ تیم ایران همراه شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب ۳ امتیاز این مسابقه جمع امتیازات خود را به عدد ۷ رساند و شانس خود را برای رسیدن به سکوی این مسابقات زنده نگه داشت.

برزیل و ایتالیا با ۹ امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند و تیم آمریکا با ۸ امتیاز رده سوم را در اختیار دارد.

تیم فرانسه که چند ستاره خود را به همراه ندارد حریف بعدی تیم کشورمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.