خرم‎آباد- رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز لرستان گفت: خیرین لرستانی تا پایان سال ۹۵ بالغ بر ۲هزار و ۹۴۱میلیارد و ۲۹۰میلیون ریال در حوزه‏ مدرسه‎سازی مشارکت داشتند.

۸۲۳خیّر لرستانی در حوزه‎ مدرسه‎سازی فعال هستند

به گزارش خبرنگار قدس‏ آنلاین، محمدعلی رضوی با بیان اینکه ۵۹ پروژه‏ مدرسه‏ سازی در لرستان در حال اجراست اظهار کرد: امسال ۱۱پروژه با ۵۱کلاس درس و زیربنای ۷هزار و ۲۴۲مترمربع در هفته‏ دولت توسط مجمع خیّرین مدرسه‏ساز لرستان تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

وی افزود: تاکنون ۱۹جشنواره خیّرین مدرسه ‏ساز همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار شده است.

رضوی با بیان اینکه لرستانیهای مقیم تهران نیز تاکنون ۴همایش در پایتخت برگزار کردهاند افزود: بانوان خیّر لرستان نیز تاکنون ۲همایش در استان جهت تشویق بانوان به امر مقدس مدرسه‏سازی برگزار کردهاند.

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‎ساز لرستان بیان داشت: ۸۲۳خیّر لرستانی در امر مدرسهسازی مجمع را یاری می‏کنند که۱۲۳خیر از این تعداد، بانوان خیر هستند.

رضوی گفت: بنیاد علمی- آموزشی قلمچی نیز در لرستان سه پروژه در دست اجرا دارد که یکی از پروژهها با ۴۲۰ کلاس درس و زیربنای ۸هزار و ۸۰۱متر مربع آماده بهره ‏برداری است.

وی افزود: همچنین بنیاد برکت ۲مسجد روستایی با زیربنای ۲۰۰متر مربع و اعتبار۲۵میلیارد و۵۰۰میلیون ریال در شهرستان دورود احداث کرده است.

رضوی اشاره کرد: بنیاد علوی نیز ۶پروژه شامل ۸کلاس درس را با اعتباری بالغ بر۶هزار و ۵۱۰میلیون ریال در لرستان درحال اجرا دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.