نایب رئیس باشگاه الهلال عربستان به محرومیت مهدی طارمی واکنش نشان داد.

واکنش نایب رئیس باشگاه الهلال به محرومیت مهدی طارمی

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال الهلال عربستان فردا(سه شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی میزبان پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

عبدالرحمن النمر، نایب رئیس باشگاه الهلال عربستان پیش از این دیدار گفت: ابتدا باید این را بگویم که اخباری گفته شد درباره اینکه اختلافی میان دیاز، سرمربی تیم با القحطانی، کاپیتانمان رخ داده که اصلا صحت ندارد.

وی در ادامه درباره محرومیت مهاجم گلزن پرسپولیس و از دست دادن بازی رفت و برگشت گفت: به غیبت مهدی طارمی اهمیتی نمی‌دهیم و برای ما مهم نیست و ما فقط به تیم خودمان تمرکز می‌کنیم تا پیروزی میدان شویم و در مجموع بازی رفت و برگشت بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

نایب رئیس الهلال درباره اینکه العابد، هافبک این تیم بازی رفت مقابل پرسپولیس را از دست داد، گفت: نواف العابد به آمادگی کامل خیلی نزدیک است اما سرمربی ترجیح داد تا او را در لیست بازیکنان در دیدار رفت مقابل پرسپولیس قرار ندهد چون می‌ترسید مصدومیتش شدت پیدا کند. تیم الهلال اسم های بزرگی را در ترکیب اصلی و در نیمکت بازی دارد و با غیبت یک نفر هیچ آسیبی نمی‌خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.