سرمربی تیم فوتبال نساجی تاکید کرد که داور نباید او را از کنار زمین اخراج می کرد.

پاشازاده: داور زمین فوتبال را با مدرسه اشتباه گرفته بود/ نباید می باختیم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی پاشازاده پس از شکست دو بر یک تیمش برابر نساجی قائمشهر در ورزشگاه آزادی گفت: شرع خوبی داشتیم و می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم. نبض بازی در اختیار ما بود اما متاسفانه داوری مشکلات زیادی داشت و فکر می کنم نظم کلی بازی را بر هم زد.

وی تاکید کرد: کمک داور در دقایقی ابتدایی بازی چند بار به من تذکر داد و همین مسئله باعث شد تمرکز من به هم ریخته و نتوانم کارم را انجام دهم و یکی دو بار به او گفتم علت این تذکرات پیاپی شما چیست که او جوابی نداد.

پاشازاده خاطرنشان کرد: فکر می کنم داور امروز کار خودش را کرد و با اخراج من شرایط تیم ما را به هم ریخت و مطمئن باشید اگر اخراج نمی شدم صد درصد نتیجه دیگری رقم می خورد.

سرمربی نساجی قائمشهر در پاسخ به این سئوال که نمی خواستید از زمین بیرون بروید، گفت: حرف شما کاملا درست است من گفتم نمی روم تا ببینم چرا من را اخراج کرده است. من حرف خاصی به داور نزدم و باید بگویم مگر اینجا مدرسه است که او نظم و انضباط به ما یاد بدهد و بخواهد توی گوش ما بزند. رفتار او صحیح نبود اما تمرکز ما بر هم ریخت و شما دیدید گل دوم را بعد از اخراج من دریافت کردیم.

وی تصریح کرد: داور باید بهتر از اینها قضاوت می کرد اما هر چه بود تمام شد. ما از جام جذفی کنار رفتیم و باید تنها به فکر ادامه بازیهایمان در لیگ دسته اول باشیم.

سرمربی نساجی قائمشهر درپاسخ به این سئوال که استقلال را چطور دیدید، افزود: من اصلا به بازی استقلال تمرکز نداشتم و تنها حواسم به عملکرد بازیکنانم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ دسته اول به همراه هوادارانمان که امروز سنگ تمام گذاشتند نتایج خوبی کسب کرده و به لیگ برتر دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.