تیم بسکتبال نوجوانان دختر ایران بازگشت خود به عرصه مسابقات بین المللی بعد از ۳۷ سال را با برد جشن گرفت.

برتری ایران مقابل نپال در نخستین گام/اولین پیروزی بعد از ۳۷ سال رقم خورد

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال آسیا از روز گذشته به میزبانی بنگلور هند در ۲ سطح A  و B آغاز شده است. تیم ملی ایران که به دلیل بدهی فدراسیون بسکتبال از جدول مسابقات کنار گذاشته شده بود، روز گذشته دوباره به مسابقات برگشت و امروز در نخستین دیدار خود به مصاف نپال رفت.

تیم ایران که بعد از ۳۷ سال نخستین تجربه برون‌مرزی خود را تجربه می‌کند امروز مقابل نپالی به میدان رفت که روز گذشته ۱۰۶ بر ۳۷ مغلوب هند شده بود. دختران کشورمان در دیدار امروز موفق شدند در کوارتر اول حریف را با نتیجه ۲۳ بر ۱۰ شکست دهند. در کوارتر دوم بازهم برتری با دختران ایران بود. ملی‌پوشان این کوارتر را با امتیاز ۲۲ بر ۴ به پیروزی رسیدند. تیم ملی ایران در کوارتر سوم نیز بازی را با نتیجه ۲۳ بر ۸ به سود خود به پایان برد تا در نهایت با نتیجه ۸۹ بر ۳۲ توانست به برتری رسیده و نخستین پیروزی خود را در این رقابت برون‌مرزی جشن بگیرند.

پیش از این در گروه B مالزی با نتیجه ۶۴ بر ۵۰ قزاقستان را شکست داد.

تیم ملی کشورمان فردا در دومین دیدار خود ساعت ۱۸ مقابل میزبان این دوره از رقابت‌ها به میدان می‌رود. دختران بسکتبالیست ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با هند، نپال و سریلانکا همگروه هستند. در گروه دیگر تیم‌های مالدیو، مالزی و قزاقستان قرار دارند.

برنامه روز سه‌شنبه به شرح زیر است:

مالدیو - قزاقستان، ساعت ۱۲:۳۰

نپال - سریلانکا، ساعت ۱۴:۴۵

ایران - هند، ساعت ۱۸

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.