سرمربی تیم فوتبال چلسی تاکید کرد که نتایج فصل گذشته این تیم بیشتر شبیه به یک معجزه بود.

آنتونیو کونته: باید برای بازی با منچستر یونایتد دعا کنم/ نتایج فصل گذشته چلسی یک معجزه بود

به گزارش قدس آنلاین، چلسی یک فصل استثنایی را با کونته سپری کرد و قهرمان لیگ برتر شد ولی در فصل دوم حضور سرمربی ایتالیایی، اوضاع خیلی خوب پیش نمی‌رود. این احتمال وجود دارد که پس از رانیری و مورینیو، کونته به سومین مربی این چند سال اخیر تبدیل شود که در فصل پس از قهرمانی لیگ برتر اخراج شده است. با این حال او مدعی شد که برای بهبود شرایط به زمان نیاز دارد.

او گفت: باید برای بازی با یونایتد دعا کنم. راستش را بخواهید، فکر می‌کنم مجوز حضورم در تیم را با قهرمانی فصل گذشته گرفتم. از باشگاه زمان نمی‌خواهم، می‌خواهم حقیقت را بگویم. شرایط خیلی مشخص است: مسئولیت من این است که تلاش کنم  و باشگاه را در مسیر درست قرار بدهم. آیا همین کافی است؟ مشکلی نیست! کافی نیست؟ باز هم مشکلی نیست. به زندگی کردن ادامه می‌دهم.

کونته ادامه داد: اگر فکر می‌کنیم که من با یک اشاره دستم همه چیز را درست می‌کنم، در اشتباهیم. اوضاع به این سادگی نیست. فصل گذشته یک معجزه بود. معجزه بهود به این علت که ما با همان بازیکنان، فصل قبلش در رده دهم لیگ را به پایان رسانده بودیم.

سرمربی چلسی همچنین گفت: باید برای کارهای ویژه آماده باشیم. باید واقع گرا باشیم و درک کنیم که در حال ساخت چه چیزی هستیم.  ما در حال پایه ریزی هستیم. برای چنین امری، باید صبور باشیم و همینطور اینکه زمان کافی در دسترسمان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.