بجنورد- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی از پیش بینی ۴۰۰ میلیون تومان برای راه اندازی شهرک صنعتی در راز و جرگلان خبر داد.

پیش بینی ۴۰۰ میلیون تومان برای راه اندازی شهرک صنعتی در راز و جرگلان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی، سیاوش وحدت گفت: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه برای راه اندازی شرک صنعتی شهرستان راز و جرگلان مصوب شده است.

ضمن تاکید بر مزایای وجود نواحی صنعتی در یک منطقه، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل نبود اراضی ملی برای راه اندازی شهرک صنعتی، خرید زمین از مالکین شخصی، روند کار را با کندی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: تاکنون یکی دو قطعه زمین مناسب در راز جرگلان انتخاب شده اما مالک حاضر به فروش زمین نبوده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم برای ساخت این شهرک حدود شش هکتار زمین خریداری شود که برای خرید و ایجاد زیرساخت های آن در حال حاضر ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وحدت اظهار کرد: البته تعدادی از کارشناسان اداره ثبت اسناد برای بازدید از چند قطعه زمین به بازدید از نواحی مورد نظر در این شهرستان رفتند و در انتظار دریافت استعلامات هستیم.

وی لازمه راه اندازی شهرک صنعتی در یک منطقه را تامین زیرساخت های اولیه از جمله آب، برق و گاز، راه دسترسی مناسب و خیابان کشی و غیره دانست و افزود: با جانمایی زمینی مناسب، روند اجرای ساخت شهرک صنعتی راز و جرگلان آغاز می شود.

وی فعالیت شهرک صنعتی در شهرستان راز و جرگلان را عامل استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و گفت: استقرار واحدهای صنعتی مورد نیاز در یک منطقه، تا حد زیادی در رفع مشکلات اقتصادی موثر است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به این‌که فرهنگ‌سازی برای خرید کالای ایرانی یک ضرورت است، تاکید کرد: با گسترش فعالیت نواحی صنعتی و واحدهای تولید، خودکفایی حاصل شده و مردم یک منطقه با با تولیدات داخلی نیازهای خود را تامین می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.