جوین_ فرزند شهید رمضانعلی شمس آبادی گفت: با هماهنگی بین ورثه کلیه ما لم یملک شهید رمضانعلی شمس آبادی برای ارائه خدمات به محرومان شهرستان جوین وقف کمیته امداد امام کردیم.

وارثین شهید شمس آبادی دارایی شهید را به کمیته امام جوین هدیه کردند

به گزارش خبرنگار قدس آلاین، فرزند ارشد شهید رمضان علی شمس آبادی گفت: منزل مسکونی،  اراضی و باغ های قدیمی شهید حاج رمضان علی شمس آبادی به کمیته امدادامام خمینی شهرستان  جوین اهدا شد.  

حاج یحیی شمس ابادی فرزند این خانواده شهید خاطر نشان کرد:با هماهنگی ورثه و خانواده شهید و با همفکری مجموعه خانواده  منزل مسکونی شهید و زمین های سه قطعه از باغ های قدیمی شهید برای خدمت رسانی به قشر محروم ومدد جویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان  جوین اهدا شد.  

وی تصریح کرد: برای تکمیل شدن ارادت این خانواده به اهل بیت حاج یحیی شمس ابادی فرزند شهید نیز که به تازگی در دادگستری شهرستان جوین بازنشسته شده است،   تمام وجه پاداش بازنشستگی وسایر درآمد های اضافی خود را که مبلغ یک میلیارد و دویست  میلیون ریال شده است،  برای ساخت حسینه صاحب الزمان(عج) به یاد شهید بزرگ وارش حاج رمضان علی شمس آبادی  هزینه کرد.

حاج یحیی شمس آبادی اضافه کرد: هم اکنون این حسینه در دو طبقه و به مساحت ۲۴۰ متر مربع احداث و قابل استفاده در همه مراسم مذهبی و عمومی می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.