جوین_ نماینده مردم شهرستان جوین در جمع راهپیمایان شهرستان جوین گفت: مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در طول ۴۰ ساله انقلاب وصف ناپذیر بود.

مشارکت مردم شهرستان جوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن وصف ناپذیر بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده مردم شهرستان جوین در پایان راه پیمایی ۲۲ بهمن گفت: بر حسب پیش بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران که مشارکت مردم در راهپیمایی امسال تماشایی خواهد بود، مشاهدات عینی مردم ولایتمدار شهرستان جوین نشان از این واقعیت دارد.

 رمضان علی سبحانی فر  افزود: شرکت در راه پیمایی امروز واقعا وصف ناپذیر است، و حداقل من تاکنون چنین مشارکتی را در شهرستان جوین تجربه نکرده بودم.  

وی تاکید کرد: دشمن با خیال خام خود با نارضایتی تعداد اندکی از بد اندیشان در فکر انحراف انقلاب بود، ولی ملت بزرگ ایران این توطئه و توطئه های قبلی و خیال های بد اندیشانه دشمن را در آینده هم با این مشارکت گسترده خنثی کردند.  

وی خاطر نشان کرد: با این حرکت بزرگ و مشارکت گسترده مردمی باید دشمنان به خود آمده، و در تعهدات برجامی خود به جای پیروی از آمریکا پای بند تعهدات در قراردادهای بین المللی باشند.  

سبحانی فر اظهار داشت: طرح های عظیمی در شهرستان جوین به مرحله اجرا درآمده(طرح بزرگ فولاد شهرستان جوین با تولید آهن اسفنجی و خط انتقال ۳۰ اینچ گاز به شهرستان جوین که تامین کننده گاز کارخانجات جمکو، فولاد، اسید سیتریک و کارخانه قند جوین خواهد بود) که در آینده نزدیک به دست توانای رئیس جمهور اسلامی ایران افتتاح خواهد شد.  

در پایان این مراسم قطعنامه ۲۲ بهمن در محکومیت دشمنان انقلاب قرائت و با تکبیر راه پیمایان تایید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.