پسر سید حسن خمینی از فعالان شبکه‌های اجتماعی است و عمده خبرهای جنجالی که از وی منتشر می شود نیز به علت پست و عکس‌های است که در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش منتشر می کند.

تهدید جمهوری اسلامی توسط پسر سید حسن/ پدر هم که مخالفتی نشان نمی‌دهد!

به گزارش قدس آنلاین، گرچه خط و گرایش سیاسی سید حسن خمینی برای بسیاری از مردم در کشور مشخص است اما اظهارات دوپهلو و محافظه‌کاری های وی در سخنرانی‌ها و البته تجربه ۱۵ ساله اخیر او سبب شده که برخلاف پسرش در عرصه سیاست چندان عریان ورود نکند.

اما سید احمد خمینی(نتیجه امام خمینی) فرزند حجت الاسلام سیدحسن خمینی که ظاهرا در سن ۱۸ سالگی! ملبس به لباس روحانیت شده چندان ملاحظات و معذوریت های پدر را ندارد. سیداحمد خمینی به علت فعالیت در شبکه های اجتماعی، بخشی از فضای ذهنی خود و نگاه سیاسی اش را در معرض عموم قرار می دهد و به صورت علنی آنها را بیان می کند.
 

پست های سیاسی و حاشیه ساز متعددی از گذشته تاکنون از وی منتشر شده که ادامه همین روند و تکرار آنها نیز نشانه آن است که سید حسن خمینی نیز با مواضع پسرش مخالفتی ندارد. زیرا نه سید حسن تاکنون در اینباره موضعی گرفته و نه علایمی از بازاداشتن فرزندش از تندروی سیاسی و خدشه به انقلاب اسلامی دیده شده است.

با این وجود پس از گذشت چندسال از شورش  فتنه‌گران و خسارت زیانبار سران فتنه، پسر سیدحسن خمینی در سالگرد حصر سران فتنه در اینستاگرام به حمایت از آنان پرداخت. وی در این پست به نوعی جمهوری اسلامی را تهدید نیز کرده است!
 

البته این اولین باری نیست که پسر سید حسن خمینی  پستهای اینستاگرامی در حمایت از سران فتنه منتشر کرده است.

منبع: سایت جهان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.