جوین_ فرماندار شهرستان جوین اعلام کرد: در ملاقات با وزرای کار تعاون و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان چارت سازمانی ادارات فوق مورد موافقت قرار گرفت.

نتیجه ملاقات فرماندار جوین با دو تن از وزرا

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین به همراه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین شورای اسلامی شهرستان جوین و شهر نقاب با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی  و همچنین وزیر ورزش و جوانان به جهت پیگیری مسائل و مشکلات در این دو حوزه ملاقات کردند، که طی این دیدارها مسائل زیر مطرح و قول مساعد آن نیز صادر گردید.  

حسین جمشیدی گفت: در دیدار با وزیر کار،  تعاون و رفاه اجتماعی، مجوز ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی و ساخت آن در سال جاری و ابلاغ چارت سازمانی اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان به سر انجام رسید.  

وی خاطر نشان کرد: در دیدار با  سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ساخت یک سالن ورزشی چند منظوره برای بانوان ، احداث زمین چمن فوتبال در شهر نقاب، احداث زمین چمن فوتبال در شهر حکم آباد، ابلاغ چارت سازمانی اداره ورزش و جوانان، ساخت ساختمان اداره ورزش و جوانان در شهر نقاب و مساعدت به گود کشتی با چوخه و زمین های روباز ورزشی چند منظوره روستایی در شهرستان جوین موافقت شد.  

جمشیدی یاد آور شد: شهرستان جوین از شهرستان های جدید التاسیس دهه گذشته می باشد، که هنوز بیشتر ادارات آن چارت سازمامی نداشته و با یک یا دو نیرو خدمات رسانی می کنند.  

شهرستان جوین با حدود ۶۰ هزارنفر جمعیت ودو نقطه شهری در فاصله ۳۰۰کیلومتری غرب شهرستان مشهد واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.