مربی تیم پیکان معتقد است این تیم می تواند فصل آینده روی سکو برود ولی برای این مهم پیش نیازهایی باید فراهم شود.

شفر جلالی و داورها را مسخره می‌کرد

به گزارش قدس آنلاین، حمید مطهری مربی تیم پیکان در مورد شکست روز گذشته برابر استقلال که در یک بازی جذاب و پرگل اتفاق افتاد  گفت: اولا اینکه استراتژی خیلی خوبی برای این بازی تعیین کرده بودیم و بازی هم با توجه به استراتژی ما پیش رفت و به گل هم رسیدیم و در نیمه اول هم خوب بازی را کنترل کردیم. می دانستیم چطور به استقلال ضربه بزنیم و یکی از برنامه های ما استفاده از ضربات ایستگاهی بود و البته برنامه های دیگری هم داشتیم که در اینجا به جرئیات آنها نمی پردازم.

بازیکن اسبق تیم ملی در ادامه با اشاره به شایستگی های تیم استقلال توضیح داد: نمی خواهم توانایی های استقلال را زیر سوال ببرم ولی با توجه به غیبت بازیکنان اصلی نمایش خوبی داشتیم. البته همیشه گفتم که بازیکنان خوب و باتجربه ای داریم ولی ما هیچ وقت به تک بازیکن وابسته نبودیم و همیشه نشان داده ایم که یک تیم هستیم.

مربی پیکان در مورد صحبت های مجیدجلالی که روز گذشته در کنفرانس خبری در مورد امیرحسین صادقی مطرح شد و اینکه گفته بود از اشتباه او به خاطر بازی های خوب گذشته می گذرد، خاطرنشان کرد: از دیروز خیلی درباره این موضوع صحبت می شود. ایشان اشتباه کرده و اشتباهش هم فنی بوده و مشکل دیگری نیست. 

وی در خصوص اینکه آیا نام بردن از یک بازیکن وقتی که تیم نتیجه نگرفته درست است یا خیر، اظهار داشت: خیلی زشت است این کار. درست است که ایشان قبلا استقلال بوده ولی با تمام وجودش بازی کرد. به نظر من این حرفه ای نیست. این سوال را از آقای جلالی پرسیدند ولی مربی هم با صداقت جواب داد و کادر فنی پیکان اصلا به شایعه کم کاری این بازیکن فکر هم نکرده است.
مربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا استراتژی این تیم پس از 10 نفره شدن استقلال تهاجمی شد یا نه، گفت: بعد از اینکه بازی 2/2  شد، موقعیت داشتیم برای گل بعدی و کنت را هم به تیم اضافه کردیم. حتی فراز اماعلی از ناحیه دوقلو آسیب دید و می خواستیم او را هم نگه داریم. ما همیشه سعی کردیم باتوجه به اتفاقات بازی تصمیم بگیریم. باید بدنه بازی را ببینیم و طبق آن حرف بزنیم.

مربی تیم پیکان که به کمک های خورشیدی و عملکردشان معترض است، می گوید: من راجع به داوری اصلا بحثی ندارم. در واقع بحث من آقای خورشیدی نیست؛ چرا که سعی می کرد عادلانه سوت بزند و با فضایی هم که ایجاد شده بود کار خیلی سختی داشت. به نظرم کمک های ایشان در این شرایط باید به او کمک می کردند، مثلا تیام در چند صحنه بازیکن ما را زد و باید از بازی اخراج می شد ولی اصلا اتفاقی رخ نداد. آخر بازی هم من داشتم با داور دوستانه صحبت می کردم که حضور نیروی انتظامی باعث شد برداشت دیگری از ماجرا شود. 
مطهری با انتقاد شدید از رفتارهای شفر لب خط تاکید کرد: از ایشان واقعا بعید است. اگر ایشان مربی حرفه ای است،  این رفتار قابل پذیرش نیست. بعد از گل سوم به مربی ما بی احترامی می کردند. ایشان حتی برای داورها هم به حالت مسخره بعد از هر تصمیم به ضرر تیمش دست می زدند. من می خواهم ببینم اگر یک مربی ایرانی این کار را می کرد، باز هم اینگونه برخورد می کردند. ضمن اینکه فضای ورزشگاه را تحت تاثیر قرار می داد . این حرفه ای نیست. به نظرم مربی باید کار خودش را بکند. توقع خودم این بود که خیلی حرفه ای تر رفتار می کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد پایان امیدهای پیکان برای کسب سهمیه افزود: در نهایت به این موضوع هم می خواهم اشاره کنم که تیم ما سهمیه نگرفت ولی کار خیلی خوبی تا اینجا انجام دادیم. همینجا به باشگاه پیکان، بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می گویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.