«برناردو برتولوچی» کارگردان نامدار ایتالیایی ضمن حمایت از «کوین اسپیسی» که سال گذشته با رسوایی جنسی مواجه شد،‌ نسبت به همکاری با این بازیگر برنده اسکار ابراز علاقه‌مندی کرد.

حمایت عجیب کارگردان ایتالیایی از «کوین اسپیسی»

به گزارش قدس آنلاین، «برناردو برتولوچی» کارگردان بزرگ ایتالیایی با انتقاد از کنار گذاشتن «کوین اسپیسی» توسط «ریدلی اسکات» در فیلم «همه پول‌های دنیا» نسبت به همکاری با این بازیگر برنده اسکار ابراز علاقه‌مندی کرد.

برتولوچی که برای فیلمش «آخرین تانگو در پاریس» در جشنواره «باری» ایتالیا حضور داشت در این مورد گفت: وقتی متوجه شدم «ریدلی اسکات» تصمیم گرفته تمام صحنه‌های مربوط به «کوین اسپیسی» را در فیلم «همه پول‌های دنیا» را حذف کرده و «کریستوفر پلامر» را جایگزین او کند، بلافاصله با تدوینگر فیلم‌هایش تماس گرفتم و به او گفتم اسکات باید از رفتارش شرمسار باشد.

سال گذشته «کوین اسپیسی» هنرپیشه نامدار هالیوودی با رسوایی جنسی روبه‌رو شد و به همین دلیل چندین پروژه با نقش‌آفرینی او از جمله سریال معروف «خانه پوشالی» برای مدتی متوقف شد و قرار است فصل نهایی آن در غیاب وی ساخته شود.

اسپِیسی که در فیلم «همه پول دنیا» ساخته «ریدلی اسکات» بازی کرده بود پس از انتشار اخبار مبنی بر اتهامات جنسی‌ وی از این پروژه کنار گذاشته شد و «کریستوف پلامر» به جای او مقابل دوربین رفت و برای این نقش نامزد اسکار ۲۰۱۸ شد.

به‌رغم حمایت برتولوچی از کوین اسپیسی، این کارگردان اعلام کرده که با جنبش‌های ضد تجاوز و آزار جنسی علیه زنان همچون پویش #من_هم کاملا موافق بوده و از آن‌ها برای ارتقاء آگاهی نسبت به خشونت علیه زنان تمجید می‌کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.