۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
کد خبر: 599098

هافبک - مهاجم ایرانی تیم آلکمار هلند گفت: تا الان نه با باشگاه و نه با مدیربرنامه‌هایم برای قدم بعدی و فصل آینده صحبت نکرده‌ام.

جهانبخش: برای فصل بعد تصمیم نگرفته ام

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا جهانبخش در خصوص کسب عنوان آقای گلی لیگ هلند با تیم آلکمار گفت: خدا را شکر توانستم این عنوان را کسب کنم. البته این موضوع جزو اهدافم نبود. تلاشم این بود تا در بردهای تیم موثر باشم ولی امسال توانستم شرایطم را بهبود ببخشم. قبلا هم گفته بودم به عنوان بازیکن کناری پاس گل دادن را ترجیح می دهم ولی امسال شرایط متفاوت بود و به دروازه حریفان نزدیکتر بودم.

وی افزود: خوشحالم که به عنوان یک ایرانی و نماینده کشورم توانستم این افتخار را کسب کنم و مزد زحماتم را بگیرم. قطعا راه طولانی در باشگاه و تیم ملی در پیش دارم و امیدوارم که همین مسیر را پیش بروم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره حضورش در فوتبال هلند یادآور شد: از اولین روزی که به فوتبال هلند آمدم، خواستم پیشرفت کنم و قدم های فوتبالی را پشت سر هم بردارم. سعی کردم تصمیمات حرفه ای بگیرم و قدم های عاقلانه بردارم. دلیل اینکه هلند را انتخاب کردم این بود که فوتبال این کشور به بازیکنان جوان بها می دهد و شرایط را برای نشان دادن استعداد، فراهم می کند. از اینکه به فوتبال هلند آمدم خوشحالم.

جهانبخش ادامه داد: من دو سال در تیم نایمخن بودم. سپس قدم بزرگتری برداشتم و به تیم آلکمار آمدم. خیلی چیزها در آلکمار یاد گرفتم. اینجا یک باشگاه کاملا حرفه ای است و تمام کسانی که در باشگاه هستند، به من کمک کردند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا در آلکمار می ماند یا فصل آینده به تیم و کشور دیگری می رود؟ گفت: به هر حال هر بازیکن یک روز می آید و یک روز می رود. الان دوست دارم قدم بعدی را بردارم ولی صحبت درباره آن در حال حاضر سخت است. تاکنون نه با باشگاه آلکمار و نه با مدیربرنامه هایم برای قدم بعدی و فصل بعد حرف نزده ام. باید دید چه پیشنهاداتی می آید تا بعد از آن مشورت خوبی داشته باشم و تصمیم بگیرم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.