۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 601483

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از پیگیری خط خوردن وریا غفوری از لیست تیم ملی با نمایندگان مجلس خبر داد!

پای مجلس به لیست تیم ملی باز شد!

به گزارش قدس آنلاین، حامد جولایی در این باره اظهار کرد: خط خوردن وریا غفوری جامعه ورزشی را شوکه کرده و بر همین اساس برای دلیل این امر، پیگیری های لازم با مسئولین استان و نمایندگان مجلس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز به طور قطعی غفوری از تیم ملی خط نخورده، گفت: وریا غفوری به همراه چند بازیکن دیگر در لیست انتظار سرمربی هستند و امیدوارم با پیگیری هایی که انجام خواهیم داد وی دوباره به تیم ملی بازگردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه با بیان این مهم که دلیل این امر هنوز برای هیچکس مشخص نیست، عنوان کرد: وریا غفوری در این مدت بازی‌های خوبی در قالب تیم ملی انجام داده و در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و اینکه بدون دلیل از تیم ملی حذف شود جای تعجب دارد.

جولایی با اشاره به اینکه همیشه سرمربی تیم ملی از بازیهای خوب غفوری تعریف کرده، یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی این حس را داریم که سید جلال حسینی و وریا غفوری دوباره به بدنه تیم ملی اضافه شوند و امیدواریم با پیگیری های همه جانبه این مهم اجرایی شود.

هم‌چنین بیژن ذوالفقار نسب کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشور، در خصوص حذف وریا غفوری گفت: در بعضی مواقع مربی در یک پست با ترافیک بازیکن مواجه می شود و این انتظار می رود به تعدادی از این بازیکن ها استراحت بدهد.

وی که سابقه حضور در جام جهانی را در کارنامه خود دارد، ذکر کرد: وریا غفوری و سید جلال حسینی بازیکن های شاخص این کشور هستند و خط زدن این دو نفر کاملا تعجب برانگیز است.

وی اظهار کرد: اعتقاد بنده و سایر کارشناسان این است که این دو نفر در بازی آینده تیم ملی که با یونان برگزار می شود، حضور پیدا خواهند کرد.

این پیشکسوت باسابقه فوتبال کشور در ادامه افزود: بازیکن کردستانی تیم ملی فوتبال به همراه چند تن از بازیکنان دیگر در لیست استند بای (انتظار) حضور دارد و فعلا به طور قطعی از لیست نهایی که در ۱۴ خرداد اعلام می شود حذف نشده‌اند.

ذوالفقار نسب با اشاره به اینکه وریا غفوری و سید جلال حسینی تقریبا از سن بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: پیش بینی می شود که با توجه به اینکه در آستانه مسابقات جام جهانی فشارهای تمریناتی و مسابقات بسیار بالا است، شاید سرمربی تیم ملی با کنار گذاشتن این دو نفر از بازی با ترکیه خواسته است که استراحتی به آنها داده باشد تا با آمادگی لازم در جام جهانی حضور پیداکنند.

وی در پایان یادآور شد: اگر وریا غفوری و سید جلال حسینی مشکل انضباطی یا بحث خاصی نداشته باشند به احتمال زیاد دوباره به تیم ملی دعوت خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.