قدس آنلاین: تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها در خراسان رضوی تا اول مرداد تمدید شد.

تمدید تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها تا اول مرداد

استاندار خراسان رضوی گفت: تغییر ساعات کار ادارات و بانک های استان که  تمدید تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها تا اول مرداداز هفته گذشته تغییر یافته است، تا اول مردادبا همین روند ادامه می یابد.

به گزارش قدس آنلاین: علیرضا رشیدیان افزود : با توجه به پیش بینی های هواشناسی استان مبنی بر تداوم افزایش دمای هوا در بیشتر نقاط استان به ویژه مناطق گرمسیری، ساعات کاری ادارات، بانک ها، شهرداری ها و دیگر موسسات عمومی غیردولتی مشهد و شهرستان های  خراسان رضوی تا اول مرداد از ساعت  ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود و  پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه ساعت  ۱۲ و ۳۰ دقیقه است.

وی گفت: این تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها از روز سه شنبه ۱۹ تیربر اساس مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت های توزیع نیروی برق در استان همانند بسیاری از نقاط کشور اجرایی شده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: زمان فعالیت مهد کودک ها به تناسب ساعات کاری اداره ها تنظیم می شود و بر این مبنا از ساعت  ۵ و ۴۵ دقیقه صبح که کودکان را پذیرش می کنند تا ۱۴ و ۱۵ دقیقه فعال هستند.

رشیدیان گفت: ساعات کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و اورژانس به روال سابق است.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه ها و نهادها با رعایت مفاد این مصوبه با هدف افزایش پایداری شبکه برق سراسری  و به حداقل رساندن مصرف برق در  ساعات کاری، همه  وسایل سرمایشی و روشنایی غیر ضروری بعد از ساعات کاری را از مدار خارج کنند و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه های خود بهره گیرند که باید تمهیدات مورد نیاز فراهم تدبیر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.