قدس آنلاین: مهندس نظام مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: این سازمان ارائه خدمات غیر حضوری جهت ٥٠ خدمت را در دستورکار خود قرار داده است که در حال حاضر تعداد زیادی از آنها در حال اجرا و یا در مراحل آزمایش می باشد.

اجرای ٥٠ خدمت غیر حضوری در دستورکارتأمین اجتماعی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، این مقام حوزه تأمین اجتماعی یادآور شد: با ارائه این گونه خدمات میزان دسترسی مخاطبین بسیار زیاد، هزینه ها به شدت کاهش یافته و به دنبال آن سطح رضایتمندی ارتقاء خواهد یافت.
وی همچنین توضیحاتی در خصوص طرح مشوقهای بیمه ای جهت کارفرمایان ارائه نمود و گفت : طرح مشوق های بیمه ای کارفرمایان بنا به مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی درخصوص "بسته های رونق تولید واشتغال" و مصوبه شورای عالی اشتغال درخصوص "دستورالعمل اجرایی طرح مشوق های بیمه کارفرمایی" با هدف ترغیب و تشویق کارفرمایان کارگاههای تولیدی و خدماتی به استفاده نیروی کار جدید اجرا می شود.

 مهندس نظام همچنین گفت : در حال حاضر بیش از ٨۶٨ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش سازمان در استان خراسان رضوی هستند که با احتساب افراد تبعی آنان این تعداد به بیش از ٢ میلیون و ٣۴١ هزار نفر می رسد . وی همچنین تعداد مستمری بگیران سازمان در استان را بیش از ٢٠۴ هزار نفر و با احتساب تعداد افراد تبعی آنان ، افراد تحت پوشش مستمری بگیر را بیش از ٣۵٧ هزار نفر عنوان نمود .
مهندس نظام مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی افزود در سال ١٣٩۶ تعهدات سازمان در استان خراسان رضوی در حوزه بیمه بیکاری و بازنشستگی رقمی بالغ بر ٢٩٠٠ میلیارد تومان پرداختی بوده است که اگر بخواهیم این رقم را با پرداخت یارانه مقایسه نمائیم باید گفت با این رقم می توان یارانه یکسال کامل بیش از ۵ میلیون و ٣٠٠ هزار نفر را پرداخت نمود . شایان ذکر است این رقم در سطح کشور معادل ۵٢ هزار میلیارد تومان است که معادل پرداخت یارانه یکسال بیش از ٩۵ میلیون نفر و یا پرداخت ١۶ ماهه یارانه کل یارانه بگیران کشور می باشد .


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.