قدس آنلاین: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طبق بازرسی های انجام شده از اصناف مختلف تاکنون ۹۰۰۰ پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی فرستاده شده است.

۹۰۰۰ پرونده تخلف در بازرسی از اصناف مشهد تشکیل شده است

به گزارش قدس آنلاین، علی باخرد در جلسه شورای اداری مشهد اظهار کرد: طبق آمار موجود از ابتدای سال ۱۴۵ هزار مورد بازرسی از اصناف مختلف مشهد صورت گرفته که براساس آن ۹ هزار پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: تلاش داریم با بازرسی، نظارت و معرفی به مراجع قضایی به آرامش نسبی بازار کمک کنیم و در این راستا احساس امنیت اقتصادی بسیار مهم است و هجوم مردم به بازارهای مختلف به دلیل  همین عدم احساس امنیت است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:از مدیران دستگاهها درخواست دارم در ایجاد حس امنیت اقتصادی به ما کمک کنند و این احساس را در محیط های اداری خودشان تقویت کنند.

باخرد اضافه کرد:در بحث کالاهای اساسی مثل گندم، برنج و شکر برای چندین ماه ذخیره در اختیار داریم و هیچ نگرانی از بابت تامین این کالاها نداریم.

وی ادامه داد: هر هفته با ریاست استاندار جلسات تنظیم بازر استان تشکیل می شود و به طور مستمر وضعیت بازارها رصد می شود.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تاکید کرد: برای نظارت بهتر و دقیقتر نیاز به کمک داوطلبانه و حتی ابلاغی از سوی ادارات و دستگاه های مختلف داریم چرا که بیشتر از تحریم خارجی تحریم داخلی، بعضی توزیع کنندگان که به احتکار می پردازند و باعث مشکلات در بازار می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.