قدس انلاین : دختر رهبر شیعیان نیجریه گفت: اقدامات پدرم در نشر معارف و پیام های اهل بیت(ع) متاثر از نهضت امام خمینی (ره) است.

دختر ابراهیم زکزکی صبح سه شنبه در مراسم افتتاح دفتر سید ابراهیم زکزکی در مشهد با قرائت پیام پدرش اظهار کرد:بعد از قتل عام مسلمانان در شهر زاریا در سال ۲۰۱۵ بیش از هزار  نفر از مردم بی گناه به شهادت رسیدند.

وی افزود:متاسفانه اطلاعات غلط از سوی بعضی از دشمنان بین مردم به عنوان دیدگاه ها و افکار نهضت اسلامی پخش می شد و به همین دلیل پدر تصمیم گرفت دفتری را برای نشر صحیح و انتقال اخبار درست در ایران تاسیس کنند.

دختر ابراهیم زکزکی ادامه داد: در همین راستا با آقای محمد حسن شجاعی فرد که از دوستان قدیمی پدر بودند صحبت شد و ایشان با رایزنی و تلاش دفتر را در مشهد تاسیس کردند.

وی گفت: خبر تاسیس دفتر را به پدر اعلام کردیم که باعث خوشحالی پدر شد  از آستان قدس رضوی و به ویژه از سید ابراهیم رئیسی و دکتر شجاعی که برای تاسیس دفتر کمک های بسیاری انجام دادند تشکر کردند.

دختر ابراهیم زکزکی تاکید کرد: پدرم دکتر شجاعی فرد را به عنوان نماینده خودشان در ایران معرفی کرده و ابراز امیدواری کرد تاسیس دفتر باعث گسترش مفهوم و اهداف نهضت اسلامی سید ابراهیم زکزکی در ایران و جهان شود.

وی تصریح کرد: خدا را شاکرم پدرم وسیله ای برای گسترش معارف و پیام های اهل بیت(ع)  شد که این مهم متاثر ازنهضت امام خمینی(ره) و در حال حاضر رهبر معظم انقلاب است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.