ناتینگهام اگرچه در لیگ‌ دسته یک انگلیس حضور دارد اما زمانی به قهرمانی جام اروپا نیز رسیده است.

انصاریفرد در یک قدمی ناتینگهام فارست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، این باشگاه دسته اول انگلیسی در این فصل برای ایرانی‌ها در صدر اخبار قرار خواهد گرفت، چرا که توافق و قرارداد بین کریم انصاریفرد و ناتینگهام فارست در مراحل نهایی قرار دارد و خبر رسمی آن به زودی اعلام خواهد شد.در حالی که تیم المپیاکوس بعد از بازی شب گذشته مقابل برنلی از انگلیس راهی آتن شده است، انصاریفرد آنها را همراهی نکرده تا توافق خود را با قهرمان سابق فوتبال اروپا نهایی کند.


انصاریفرد که از سوی رسانه‌های نزدیک به ناتینگهام فارست با ون نیستلروی مقایسه شده، در لیگ‌ سخت انگلیس ماموریت خواهد داشت تا به صعود این تیم ریشه‌دار و قدیمی به سطح اول فوتبال این کشور کمک کند.


کریم انصاریفرد که ۶۴ بازی ملی در کارنامه دارد، در سودای جدایی از المپیاکوس قرار دارد و پیشنهاداتی از اوترخت، بشیکتاش و لیگ هلند دارد اما به انگلیس مهاجرت خواهد کرد؛ جایی که دو بازیکن ملی‌پوش ایرانی دیگر نیز در آن حضور دارند. علیرضا جهانبخش در برایتون و سعید عزت اللهی در ردینگ.


البته باشگاه المپیاکوس در نظر داشت تا انصاریفرد را که در فصل گذشته۱۷ گل برای این تیم به ثمر رسانده بود با مبلغ خوبی به فروش برساند اما نقشه‌های آنها عملی نشد تا در نهایت کریم با انتقالی قرضی به باشگاه انگلیسی که تحت مالکیت مشترک رییس المپیاکوس است، برود.


البته رسانه‌ها همچنان در انتظار خبر رسمی این انتقال هستند. تیم المپیاکوس گوئررو را در خط حمله خود در نظر گرفته و امیدوار است با درخشش این بازیکن ایرانی در لیگ‌ انگلیس پروژه فروش او را به سرانجام برساند.

کریم انصاری فرد مهاجم شماره ۱۰ تیم ملی ایران در جام جهانی بود و حتی در بازی با پرتغال موفق به گلزنی هم شد اما باتوجه به این که کی‌روش او را در خط هافبک استفاده می‌کرد، این بازیکن از دروازه دورتر بود و شاید نتوانست آنچنان که باید و شاید ارزش های هجومی فوتبالش را نمایان کند. اما نکته قابل توجه برای این بازیکن ۲۸ ساله تجربه حضور در ۲ جام جهانی است که بدون شک برای فوتبالش بسیار مفید بوده اند. او و تیم ملی اگر این روند را ادامه دهند احتمالا این مهاجم اردبیلی سومین جام جهانی را هم تجربه خواهد کرد.

انصاری فرد چهارمین فصل حضورش در قاره سبز را پیش رو دارد و نکته جالب این که وی در مدت نسبتا کوتاه ۳ ساله، حضور در دو لیگ مختلف اسپانیا و یونان را تجربه کرده و به زودی بازی در لیگ انگلیس را هم تجربه خواهد کرد.

فصل گذشته ناتینگهام فارست اشکان دژاگه هافبک ایرانی را به خدمت گرفت اما او به دلیل مصدومیت نتوانست در ترکیب این تیم ریشه دار انگلیسی بازی کند و هواداران ناتینگهام نیز انتقادات زیادی نسبت به این خرید داشتند اما حالا انصاری فرد به عنوان بازیکن ایرانی می‌تواند خاطرات نه چندان خوب دژاگه را پاک کند. هم اکنون برترین مهاجم تیم قرمزپوش انگلیس العربی سودانی است که در ۴ بازی ابتدایی فصل ۲ گل زده است. البته آن ها لویس گرابان، داریل مورفی و... را هم در اختیار دارند.

منبع: ورزش3

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.