مهاجم اتلتیکومادرید مدعی شده فاصله‌اش با مسی و رونالدو زیاد است و سعی می‎کند خودش را با بازیکنان دیگر مانند لواندوفسکی و نیمار مقایسه کند.

گریزمان: رونالدو و مسی برای مدتی طولانی بدون رقیب خواهند بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، آنتون گریزمن، ستاره فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید، با قبول پایین‌‏تر بودن سطحش از مسی و رونالدو سعی کرده به اخبار مطبوعات مربوط به مقایسه این بازیکنان پایان دهد. او که توانست جایزه بهترین بازیکن اروپا را از آن خود کند اما تصمیم دارد برای کم کردن فاصله سطحی‌‏اش با این بازیکنان نهایت تلاشش را بکند.

گریزمن به عنوان  بهترین بازیکن یورولیگ انتخاب شد و یکی از ۱۰ کاندیدای نهایی عنوان بهترین بازیکن سال فیفا است.

او در گفتگو با سایت فیفا درباره فاصله با مسی و رونالدو گفت: به نظرم این دو بازیکن برای مدتی طولانی بدون رقیب خواهند بود. می‎خواهند بهترین باشند، در دو تیم برتر دنیا هم بازی می‏‌کنند و هنوز هم همه می‏‌گویند «کریستیانو، مسی و باقی بازیکنان».

گریزمن خاطرنشان کرد: مایی که جزو باقی بازیکنان هستیم فقط باید تلاش کنیم تا فاصله‏‌مان را با این دو کم کنیم. من هم همیشه همین کار را کردم و در تمام فصل‌های گذشته همه سعی ام را کردم تا بتوانم به این دو نزدیک شوم، اما برابری با این دو بازیکن که در هر فصل ۵۰ یا ۶۰ گل می‎زنند کار بسیار سختی است. به هر حال این دو سطحی متفاوت دارند، من سعی می‏‌کنم خودم را با نیمار، لواندوفسکی، امباپه و بازیکنانی مانند این‌ها مقایسه کنم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.