در هفته جاری رقابت های فوتبال جهان لژیونر های کشورمان عملکرد چندان قابل قبولی را از خود ارائه ندادند، چرا که اغلبا نمایش های کم فروغی را از خود ارائه دادند.

نمایش کم فروغ لژیونر ها در فوتبال اروپا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در هفته جاری رقابت های فوتبال جهان، نمایندگان و لژیونر های کشورمان نتوانستند در حد و اندازه های خود ظاهر شوند تا تعدادی محدود با درخشش خود بار دیگر ستارگان فوتبال کشور را به دوش بکشند و با خوش درخشیدن خود امیدوارانه هواداران را در انتظار نمایش های موفق تر، به انتظار بنشانند.

* وحید امیری

وحید امیری

- وحید امیری که در ابتدای حضورش در ترابزون اسپور توانسته بود پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهد، خیلی زودتر از آنچه که انتظار می رفت نیمکت نشین شد تا در روزی که ترابزونی ها برابر بشیکتاش پیروزی ارزشمندی را کسب کرده بودند فقط  دقیقه فرصت بازی به امیری برسد.

* مجید حسینی

مجید حسینی

-همبازی وحید امیری در ترابزون اسپور شرایطی متفاوت را این روزها تجربه می کند، او بر خلاف امیری توانست 90 دقیقه فیکس در ترکیب تیم خود قرار بگیرد و در پیروی ارزشمند و پر گلشان برابر بشیکتاش نقش مهمی را ایفا کند.

* علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

- پسر گران قیمت تاریخ فوتبال ایران در برایتون هنوز هم نتوانسته است در ترکیب فیکس هیتن جایی را برای خود پیدا کند، جهانبخش در دیدار برابر فولام نیز به عنوان بازیکن جانشنین در دقیقه 75 وارد زمین شد و توانست نمایشی نسبتا قابل قبول را از خود به جای بگذارد تا بازی 2_0 شکست خورده در نهایت بتوانند با نتیجه تساوی 2_2 عوض کنند.

* امید ابراهیمی / محمدرضا خانزاده / مهدی طارمی (دوئل ستارگان ایرانی)

الغرافه و الاهلی

-هافبک ارزشمند و ملی پوش الهلال در یکی از روز های بد خود نتوانست در ترکیب الهلال موثر ظاهر شود تا شکستی دیگر در کارنامه تیمش برابر الغرافه به ثبت برسد؛ همچنین محمدرضا خانزاده در این دیدار نمایشی بسیار ضعیف از خود ارائه داد و مورد انتقاد سخت سرمربی تیم قرار گرفت؛ مهدی طارمی نیز در ترکیب الغرافه رضایت بخش ظاهر شد و چندین موقعیت گلزنی را در دیدار برابر الهلال به وجود آورد.

* کاوه رضایی

کاوه رضایی

- باید بهترین وشاخص ترین ستاره تیم ملی ایران را در هفته جاری کاوه رضایی دانست، او در بهترین و ایده آل ترین فرم ممکن قرار دارد چرا که او در بدو ورودش به کلوب بروژ  فوق العاده ظاهر شده است؛ رضایی در بروژ که باید در لیگ قهرمانان اروپا نیز حاضر شود توانست اولین گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند؛ درخشش این روزهای رضایی بسیاری از هواداران ایرانی را امیدوار به آینده ای بزرگ تر برای او کرده است چرا که مسیر موفقیت را با سرعت بسیار زیادی طی می کند.

* سامان قدوس

سامان قدوس

- بر خلاف هفته گذشته که قدوس در اولین حضورش برای آمیان توانست در ترکیب فیکس این تیم فرانسوی قرار بگیرد و گلزنی هم کند، در هفته جاری و در دیدار برابر سن اتین قدوس کار را از روی نیمکت دنبال کرد و به عنوان بازیکن جانشین راهی زمین بازی شد تا او نیز با عملکردی متوسط به کار خود در هفته جاری پایان دهد.

* امیر عابدزاده

امیر عابدزاده

- امیر عابدزاده در دیدار برابر آوز توانست یکی از نمایش های درخشانش را برای ماریتیموی ارائه دهد و کلین شیت دیگری را از خود به جای بگذارد تا با این 3 امتیاز ماریتیموی به رتبه سوم جدول لیگ پرتغال دست پیدا کند.

* سردار آزمون

سردار آزمون

- مهاجم پرحاشیه روبین کازان در دیدار برابر روستوف نتوانست نمایش خوبی را از خود ارائه دهد تا پس از 80 دقیقه حضور در زمین بازی با دریافت نمره متوسط 5  زمین را ترک کند و به هفته های معمولی و به دور از انتظارش همچنان ادامه دهد، همچنین رضا شکاری دیگر لژیونر ایرانی روبین کازان فرصت حضور در دیدار برابر روستوف را بدست آورد که او نیز نتوانست نمایش خوبی را از خود ارائه دهد تا در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی 1_1 خاتمه یابد.

* میلاد محمدی

میلاد محمدی

-  ستاره میلی پوش احمد گروژنی در دیدار برابر یوفا، در پست وینگر ظاهر شد تا نمایش خوب او موجب پیروزی تیمش شود و از چمپیونات روسیه نمره بسیار خوب 7.5 را دریافت کند تا نقش مهم او در صعود گروژنی به رتبه ششم لیگ روسیه انکار ناپذیر باشد.

*سعید عزت الهی

سعید عزت الهی

لازم به ذکر است در هفته جاری کریم انصاری فرد بالاخره راهی چمپیونشیپ انگلیس شد تا در تیم ناتینگهام فارست توپ بزند؛ سعید عزت الهی نیز پیش تر به ردینگ پیوسته بود.

منبع: ورزش11

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.