فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: طی عملیات نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در مه ولات کشف و ضبط شد.

کشف ۳۱۵ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان موتورسیکلت سوار مه ولات

به گزارش قدس آنلاین ، سردار قادرکریمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از کسب خبری مبنی بر قاچاق  موادمخدر توسط قاچاقچیان که با استفاده از موتورسیکلت از محورهای روستایی شهرستان مه ولات قصد انتقال مواد را دارند دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

وی افزود: تیم های پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی و یگان امداد شهرستان مه ولات در این ماموریت غافلگیرانه، به راکبان سه موتورسیکلت مذکور در حوالی چاه جراحی دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: قاچاقچیان پس از  مشاهده ماموران متواری و با پرتاب موادمخدر به درون باغ های پسته به سمت ارتفاعات روستای «گندم بر» مه ولات متواری شدند.

وی گفت:ماموران در این تعقیب و گریز پلیسی گرداننده باند قاچاق موتوری موادافیونی که ۴۲ ساله است را دستگیر کردند اما ۲ همدست او با رها کردن موتورسیکلت های خود با توجه به عوارض زمین از صحنه فرار کردند.

کریمی تاکید کرد: ماموران در بازرسی از موتورسیکلت ها و منطقه مورد نظر ۳۱۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف کردند و تلاش ها برای دستگیری ۲ قاچاقچی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.