۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 620272

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: برخی تخلفات در حوزه ورزش های رزمی منجر به فراخوانده شدن رئیس هیات ورزش های رزمی این استان به عنوان ناظر فدراسیون به دادسرا شد.

پای ورزشهای رزمی مشهد به دادسرا باز شد

به گزارش قدس آنلاین ، محمد بخشی محبی روز دوشنبه  افزود: در پی دریافت گزارش هایی از سوی سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه ورزش مبنی بر انجام تخلف هایی در این رشته ورزشی و برخی اعزام ها به خارج از کشور بدون هماهنگی با نهادهای مربوطه موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تمام اعزام های ورزشی به رقابتهای برون مرزی باید با هماهنگی شورای برون مرزی وزارت ورزش انجام شود و اعزامهایی که به صورت شخصی یا برای شرکت در اردوهای ورزشی صورت می گیرد نیز باید با هماهنگی هیاتهای ورزشی و حراست اداره های ورزش و جوانان انجام شود.
وی گفت: حراست اداره های ورزش و جوانان نیز در صورت مشاهده تخلف در این اعزام ها باید موضوع را به دستگاه قضایی اعلام کنند.
بخشی محبی افزود: در ورزشهای رزمی استان به جز برخی اعزام ها بدون هماهنگی با نهادهای مرتبط ، در برخی سبک ها نیز تخلفاتی وجود دارد و استانداردها رعایت نمی شود که این موضوع باید از طریق هیات ورزشهای رزمی پیگیری شود.
وی اظهار داشت: دادستانی مشهد آمادگی پیگیری هرگونه تخلف در حوزه ورزشی را دارد.

* توضیح هیات ورزش های رزمی
رئیس هیات ورزشهای رزمی خراسان رضوی نیز در این باره  گفت: در پی اعزام بدون مجوز یک تیم کیک بوکسینگ از نیشابور به کشور گرجستان، این هیات از برگزار کننده این سفر شکایت کرد.
وحید اسحاقی افزود: فرد متخلف که پیش از این نماینده یکی از رشته های رزمی در استان بود به دلیل برخی تخلفات از این سمت کنار گذاشته شده و این هیات نیز با وی قطع همکاری کرده بود.
وی اظهار داشت: این مربی کیک بوکسینگ حدود 2 ماه قبل هفت ورزشکار زن و مرد را بدون دریافت مجوز از سوی هیات استان و شورای برون مرزی وزارت ورزش به کشور گرجستان اعزام کرد که این هیات در پی شکایت والدین یکی از ورزشکاران به دادگاه نیشابور از موضوع اطلاع یافت.
وی گفت: هم اکنون شکایت مزبور از سوی این هیات و از طریق حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و دادسرای مشهد در حال پیگیری است.
رئیس هیات ورزشهای رزمی خراسان رضوی خبر احضار روز گذشته خود به دادسرا را تکذیب و آن را مراجعه به دادسرا برای پیگیری تخلف یاد شده عنوان کرد.
منبع : ایرنا

انتهای پیام /*

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.