فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از اجرای طرح امنیت محله‌محور و دستگیری ۲۴ متهم در این شهرستان خبر داد .

دستگیری ۲۴ متهم در اجرای طرح امنیت محله‌محور نیشابور

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین دهقان‌پورگفت: طرح امنیت محله‌محور با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و با محوریت شناسایی و دستگیری متهمان تحت تعقیب، سارقان خیابانی و خرده فروشان موادمخدر در بلوار شهید بهشتی و منطقه کریم‌آباد این شهرستان به اجرا درآمد.
وی افزود: این طرح پس از جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با مشارکت ۲۱ تیم عملیاتی از پلیس امنیت عمومی، آگاهی، یگان امداد، پلیس مبارزه با موادمخدر و پلیس پیشگیری شهرستان اجرا شد .
این مقام انتظامی با تاکید به اینکه در این عملیات ضربتی تعداد ۱۳ خرده فروش موادمخدر، ۳ سارق و ۸ متهم سایر جرایم دستگیر شدند، تصریح کرد: کشف حدود ۲ کیلو و ۴۵ گرم انواع موادمخدر، کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی، ۲۵۰ رول ایزوگام احتکارشده به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال، پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف و توقیف ۱۱ دستگاه وسیله نقیله متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح است .
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی و ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با نیروی انتظامی تاکید کرد؛ هدف از اجرای این طرح ها جلب رضایتمندی شهروندان و تحقق احساس امنیت است که پلیس این مهم با جدیت و به صورت مستمر پیگیری می‌کند.
منبع: پانا
 انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.