۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 622298

هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در سطح استان افزایش نسبی دما پیش‌بینی کرده است.

افزایش نسبی دما در خراسان رضوی
 
به گزارش قدس آنلاین ، بنابر اعلام اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز شاهد افزایش سرعت وزش باد به‌ویژه در نواحی شرقی و نیز افزایش ابرناکی در نواحی شمالی استان خواهیم بود . در دو روز آینده ضمن افزایش نسبی دما جوی نسبتا پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.
بر این اساس آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح دوشنبه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با  وزش باد و در بعداز ظهر صاف تا قسمتی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتا شدید لحظه ای توام با گردوغبار پیش‌بینی می‌شود
هوای مشهد در صبح روز  دوشنبه صاف گاهی وزش باد و در عصر صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گردوغبار و افزایش موقتی ابر با کمینه و بیشینه دمای 12 و 30 درجه سلسیوس خواهد بود.
آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح روز سه‌شنبه  صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گردوغبار و افزایش موقتی ابر و در بعداز ظهر کمی تا قسمتی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتا شدید توأم با گردوخاک خواهد بود.
هوای مشهد نیز در صبح  این روز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در عصر، صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش سرعت وزش باد با کمینه و بیشینه دمای 13 و 30 درجه سلسیوس خواهد بود.
بر اساس این گزارش در شبانه‌روز گذشته، قوچان با حداقل دمای 6 درجه سلسیوس خنک‌ترین شهر و سرخس با حداکثردمای 31 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر بوده‌است. حداکثر سرعت باد را تایباد با 50 کیلومتر برساعت داشته‌ است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.