مدیر درمانگاه حضرت رقیه (س) از ویزیت رایگان بیماران در روزهای پنجشنبه از اربعین تا پایان ماه صفر خبر داد.

ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه حضرت رقیه(س) مشهد

نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این اقدام با هدف خیرات اموات به خصوص برای اولین بار از ۸ آبان همزمان با اربعین حسینی تا پایان صفر پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۵ الی ۱۹ با حضور پزشک عمومی و ویزیت تمام اقشار به طور رایگان در این درمانگاه انجام می‌شود.

وی بیان داشت: از گذشته‌های دور متداول است که بازماندگان برای درگذشتگان که چشم انتظار خیرات هستند، کاری انجام دهند از این رو تصمیم گرفتیم آن کار نیک را با درمان بیماران به صورت رایگان انجام دهیم.

خیریه و درمانگاه حضرت رقیه (س) که از سال ۵۸ توسط مرحوم نصیری ساخته شده است، با هدف کمک به محرومان و نیازمندان در جهت درمان وقف شده است.

مدیردرمانگاه خیریه حضرت رقیه (س) تصریح کرد: بسیاری از مراجعان ما علاوه بر مردم محلی این منطقه افرادی هستند که برای درمانشان توان مالی ندارند، از این رو با بررسی‌های لازم همه تلاشمان را برای تأمین هزینه درمانی آن‌ها انجام می‌دهیم.

نصیری اظهارداشت: در این درمانگاه باجمع‌آوری پول صندوق‌های کمک به بیماران ازاین طریق هزینه دارویی افراد بی‌بضاعت نیز پرداخت می‌شود.

وی بیان داشت: پزشکان ما درصورت مشاهده مشکل مالی بیمار با هماهنگی مدیریت پشت نسخه اعلام می‌کنند و با داروخانه‌ای که درنزدیکی درمانگاه است، هماهنگی شده تا داروها رایگان به بیمار پرداخت شود و درپایان هرماه نسخه‌ها برآورد و هزینه به داروخانه از طریق همین کمک‌های مردمی تأمین می‌شود. وی درخصوص امکانات درمانی این درمانگاه خیریه نیز گفت: در این درمانگاه بخش‌های درمانی شامل، پزشک عمومی، دندانپزشکی، روانپزشکی، بینایی سنجی، مامایی، جراحی‌های کوچک، تزریقات، حجامت، کالپینگ و...توسط ۱۷ پرسنل انجام می‌شود.

درمانگاه خیریه حضرت رقیه (س) در مشهد خیابان هاشمی نژاد ۲۶ واقع است.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.