معاون هماهنگ‌کننده ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی از طبخ و توزیع ۶۰ هزار وعده غذای گرم در بین زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.

طبخ و توزیع ۶۰ هزار وعده غذای گرم در مرز شلمچه توسط آستان قدس

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام علی لقمان‌پور معاون هماهنگ‌کننده ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی اظهار داشت: با فعال‌سازی آشپزخانه مرکزی در نقطه صفر مرزی شلمچه در مدت ۱۰ روز ۶۰ هزار وعده غذای گرم در این آشپزخانه طبخ و توزیع خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: با حمایت این ستاد، موکب خادمان حرم مطهر رضوی با حضور ۴۰ نفر از خدام بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) و پشتیانی معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در این مرز راه اندازی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی با بیان این مطلب که مرز شلمچه به عنوان مرز خروجی تمامی زائران خارجی در نظر گرفته شده است، گفت: به همین منظور ۱۲۰ خادم افتخاری با عنوان «فاطمیون» در این مرز برای پاسخگویی و پذیرایی از زائران خارجی که اکثرا پاکستانی و افغانستانی هستند در نظر گرفته شده است.

لقمان‌پور در ادامه گفت: تامین و ارائه ۴۰ هزار بسته پذیرایی سبک به زائران خارجی، راه‌اندازی ایستگاه ارتباط‌گیری با کاروان‌ها و فعالان فرهنگی   کاروان‌های خارجی، اهدای ۱۰۰۰ بسته فرهنگی به مسئولان کاروان‌ها و همچنین حمایت دارویی از بیمارستان صحرایی مستقر در مرز شلمچه از جمله اقدامات ستاد اربعین حسینی بنیاد کرامت رضوی در مرز شلمچه خواهد بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.