رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: تاکنون 286 اثر در بخشهای مختلف به 'سومین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی' از سوی پدیدآورندگان این آثار ارائه شده است.

286 اثر به جشنواره رسانه ای ابوذر ارائه شد

به گزارش قدس آنلاین ، عباس محمدیان روز چهارشنبه  افزود: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر 30 آبان ماه جاری تعیین شده است. شمار نهایی آثار ارسالی امسال به این جشنواره دو هزار مورد برآورد می شود.

وی همچنین به رشد آثار ارائه شده به جشنواره ابوذر از سال 1395 تاکنون اشاره و بیان کرد: در نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر 567 و در دومین دوره آن هزار و 360 اثر از سوی گروههای مختلف فعال در حوزه رسانه خراسان رضوی ارائه شده بود.
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی محورهای مورد توجه سومین جشنواره ابوذر را 'دستاوردهای انقلاب اسلامی، زیارت، فرهنگ رضوی و فرهنگ شهروندی، حمایت از کالای ایرانی و آسیبهای اجتماعی و مشکلات خراسان رضوی' اعلام و بیان کرد: امسال در چارچوب این جشنواره همه آثار چاپ شده اعم از رسانه های رسمی، مجازی و نشریات دانشجویی قابلیت شرکت دارند.
وی ادامه داد: در دو دوره پیشین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی تنها آثار منتشر شده در رسانه های رسمی، روزنامه ها، خبرگزاریها و صدا و سیما پذیرفته شده بودند.
محمدیان همچنین هیات داوران این جشنواره را افراد مطرح و توانمند حوزه رسانه نظیر محمد فرجی، فرشاد مهدیپور، یونس شکرخواه و احمد توکلی اعلام و بیان کرد: مراسم پایانی جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی 14 آذر ماه آتی برگزار و در این چارچوب یک میلیارد ریال جایزه نقدی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.
خبرنگاران، روزنامه نگاران و تمامی علاقه ‌مندان می ‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان سروش با شناسه aboozarfestival@ و یا ایمیل aboozarfestival.kh@iran.ir به سومین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی ارسال کنند.
جشنواره رسانه ‌ای ابوذر با هدف کمک به ایجاد فضای رقابتی در میان فعالان رسانه و تقدیر از روزنامه ‌نگاران برتر کشور از سوی سازمان بسیج رسانه برنامه ریزی و اجرا شده است.
خبرگزاریهای داخلی و خارجی و 17 سرپرستی روزنامه های ملی در استان خراسان رضوی و مشهد فعالیت دارند. در این چارچوب دو هزار خبرنگار فعال در سطح رسانه ها اشتغال دارند که 600 نفر آنها در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام کرده و 150 نفر نیز از حمایت بیمه آن وزارتخانه بهره مند هستند.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.