جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته تغییر زیادی نکرده است، اما بالاخره شیائومی چینی توانست جای سامسونگ کره‌ای را در صدر این جدول بگیرد.

 "شیائومی" جای "سامسونگ" را در صدر محبوب‌ترین‌ها گرفت/ Galaxy A۷  به رده دوم سقوط کرد+جدول

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، جدول پرطرفدارترین گوشی‌هایی که در سال دچار تغییرات زیادی می‌شود، از آغاز ماه نوامبر دارای ثبات شده است و تغییرات چندان چشمگیری به خود نگرفته است.

با این حال، شرکت شیائومی بالاخره موفق شد گوشی محبوب میان رده سامسونگ را پایین بکشد و جای آن را در صدر جدول بگیرد.

تغییر دیگری هم که در این جدول به وجود آمده مربوط به میانه جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار جهان در این هفته است.

پس از سه هفته صدرنشینی در جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار جهان، این هفته سامسونگ Galaxy A۷ از صدر جدول به رده دوم سقوط کرد.

پس از ماه پر ترافیک اکتبر، پرطرفدارترین گوشی‌های جهان جایگاه خود را به طور ثابت پیدا کرده‌اند و رقابت جدی‌تری برای تبدیل شدن به محبوب‌ترین گوشی بین برندهای مختلف شکل می‌گیرد.

در رده نخست جدول اما باز هم یک برند چینی دیده می‌شود.

این هفته Redmi Note ۶ Pro جایگاه گوشی میان رده سامسونگ را در صدر جدول گرفته است و حالا، به عنوان محبوب‌ترین گوشی جهان شناخته می‌شود.

رتبه سوم این جدول هم در اختیار گوشی پرچمدار هوآوی است.

 Mate ۲۰ Pro از زمان معرفی خود در این جایگاه باقی مانده است و نشان می‌دهد این گوشی به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب خود قصد ندارد فعلا از این جایگاه تکان بخورد.

در رتبه‌های میانی جدول، این گوشی‌های سامسونگ هستند که پیشرفت چشمگیری را از خود نشان داده‌اند. این هفته، Galaxy A۹ چهار دوربینه سامسونگ از رتبه هفتم جدول به رتبه چهارم صعود کرده است و پشت سر Mate ۲۰ Pro هوآوی قرار گرفته است.

رتبه‌های میانی دیگر این جدول هم در اختیار Poccophone F۱ شیائومی و Honor ۸X هوآوی است.

رتبه هفتم محبوب‌ترین گوشی‌های جهان در این هفته متعلق به یک گوشی است که مدتی است دیگر پرچمدار نیست اما محبوبیت بالایی را کسب کرده است. به نظر می‌رسد Galaxy S۸ به دلیل کاهش قیمت خود دوباره به یک گوشی پرطرفدار تبدیل شده است و این هفته در رده هفتم قرار گرفته است.

درست است که در رده‌های نخست و میانی جدول هیچ گوشی جدیدی دیده نمی‌شود اما در رده‌های پایین جدول از رتبه هشتم تا دهم محبوب‌ترین گوشی‌های این هفته جهان سه گوشی جدید حضور دارند.

رده هشتم این جدول در اختیار شیائومی Mi A۲ است. نکته جالب این سه رده این است که دو گوشی دیگر با افت قیمت خود دوباره به گوشی‌های محبوب تبدیل شده‌اند.

 iPhone ۶s موفق شده است این هفته در رده نهم قرار گیرد و iPhone ۶ پس از آن در رده دهم جدول قرار دارد.

در ادامه می‌توانید جدول محبوبترین گوشی‌های جهان در این هفته را مشخص کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.